امتحانات سرانجام ترم دانشگاه اصفهان غیرحضوری برگزار می گردد

به گزارش فیس راز، معاونت آموزشی دانشگاه اصفهان در اطلاعیه ای اظهار داشت که امتحانات خاتمه ترم این دانشگاه غیرحضوری برگزار می گردد.

امتحانات سرانجام ترم دانشگاه اصفهان غیرحضوری برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان در اطلاعیه ای، در مورد ارزیابی دروس و برگزاری امتحانات خاتمه ترم بیان کرد که امتحانات خاتمهی نیمسال دوم تحصیلی 99-98 در این دانشگاه به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.

این تصمیم به دلیل دستور رئیس دانشگاه مبنی بر عدم استفاده از خوابگاه ها، رستوران ها و وسایل ایاب و ذهاب داخل دانشگاه از جمله در دوره امتحانات، با هدف رعایت یکنواختی و عدالت نسبی در فرآیند ارزیابی فراگیر از همه دانشجویان گرفته شده است.

براساس این اطلاعیه، استاد درس در ارزیابی و امتحان غیرحضوری و نحوه تنظیم آن، مرجع است و استادان باید نحوه ارزیابی دروس خود را به گروه اعلام نمایند تا مستندات مربوط در گروه آموزشی و دانشکده نگهداری و در فرآیند نظارت و پاسخگویی احتمالی از آن ها استفاده گردد.

همچنین از استادان درخواست شده که برای ارزشیابی از دانشجویان صرفا به آزمون خاتمه نیمسال اتکا نگردد و نتایج ارزیابی های مستمر دروس نیز در نمره خاتمهی اثرگذار باشد.

در این اطلاعیه تأکید شده است که در صورت ایجاد خلل در برگزاری آزمون غیرحضوری با تأیید استاد، گروه آموزشی و با هماهنگی امور آموزشی دانشگاه، امکان برگزاری امتحان تکمیلی وجود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1167

به "امتحانات سرانجام ترم دانشگاه اصفهان غیرحضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات سرانجام ترم دانشگاه اصفهان غیرحضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید