اولین تصاویر از گریم بازیگران سریال شهیدان باکری

به گزارش فیس راز، با شروع پیش فراوری مجموعه تلویزیونی شهیدان باکری، گروه سازنده در تلاشند تا لشکر همواره پیروز عاشورا را بازسازی نمایند.

اولین تصاویر از گریم بازیگران سریال شهیدان باکری

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از سیمافیلم، با فراخوان اعلام شده از سوی گروه سازنده شهیدان باکری برای بازی در نقش های مختلف این مجموعه، نزدیک به 7000 ویدئو از افراد مستعد و علاقمند بازیگری دریافت شد. از میان این تعداد، 1800 نفر برای تست حضوری انتخاب شدند. در نهایت 80 نفر از کسانی که تا حدودی به شهدای عملیات های بدر و خیبر شباهت داشتند توسط گروه کارگردانی پروژه تست بازیگری دادند و 40 نفر، منتخب نهایی برای کاراکتر های اصلی و فرعی سریال شهیدان باکری شناخته شدند.

مینی سریال تلویزیونی شهیدان باکری در هفت قسمت و به سفارش مرکز سیمافیلم فراوری می گردد و هادی حجازی فر که نقش مهدی باکری را ایفا می نماید، کارگردانی این مجموعه را نیز عهده دار است.

شهرام خلج گریمور تلویزیون و سینما، مدیر چهره پردازی این سریال است و این روز ها تست گریم مجموعه با بازیگران منتخب در حال اجرا است.

پیش فراوری رسمی سریال شهیدان باکری شروع شده و قرار است نخستین تجربه کارگردانی حجازی فر در تلویزیون با تهیه کنندگی ابوالفضل صفری در هفت قسمت فراوری گردد.

در ادامه تصاویری از گریم بازیگران سریال شهیدان باکری را مشاهده می کنید:

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1433

به "اولین تصاویر از گریم بازیگران سریال شهیدان باکری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر از گریم بازیگران سریال شهیدان باکری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید