ایران با چین، ژاپن، هـند و اندونزی هم گروه شد

به گزارش فیس راز، خبرنگاران: مراسم قرعه کشی پنجمین دوره مسابقات کاپ آسیا در کشور چین برگزار گردید.

ایران با چین، ژاپن، هـند و اندونزی هم گروه شد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، در مراسم قرعه کشی پنجمین دوره مسابقات کاپ آسیا که با حضور هاکوپ خاجیریان دبیر کل بسکتبال آسیا و دیگر مسئولین این دوره از بازی ها برگزار گردید، گروه بندی پنجمین دوره مسابقات کاپ آسیا که در شهر ووهان کشور چین از 21 تا 28 تیر ماه برگزار می گردد، تعیین شد.

طبق قرعه کشی صورت گرفته تیم ملی ایران، قهرمان دوره قبل این مسابقات که به طور مستقیم به این دوره از بازی ها راه یافته با تیم های چین (میزبان مسابقات) ژاپن (نماینده شرق آسیا) هـند (نماینده جنوب آسیا) و اندونزی (نماینده جنوب شرق آسیا) در گروه یک این بازی ها باید رقابت می نماید. همچنین در گروه 2 این مسابقات نیز تیم های فیلیپین، چین تایپه، اردن، ازبکستان و سنگاپور حضور خواهند داشت.

مرحله اول این دوره از مسابقات بصورت گروهی برگزار خواهد شد و پس از تعیین شدن رده اول تا چهارم بازی ها، 4 تیم صعود کننده از هر گروه در مرحله یک چهارم نهایی به صورت حذفی با یکدیگر روبرو می شوند.

قهرمان این دوره از بازی ها به طور مستقیم به بیست وهشتمین دوره رقابت های بسکتبال جام ملت های آسیا 2015 که انتخابی بازی های المپیک 2016 برزیل است راه خواهد یافت.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 346

به "ایران با چین، ژاپن، هـند و اندونزی هم گروه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران با چین، ژاپن، هـند و اندونزی هم گروه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید