بازیکن 250 میلیون تومانی شهرداری گرگان فقط 6 امتیاز کسب کرد

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران، محمدابراهیم جرجانی شامگاه شنبه در حاشیه صحن علنی شورای شهر گرگان در خصوص باخت های اخیر تیم بسکتبال شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اختصاص بودجه دو نیم میلیارد تومانی برای تیم شهرداری می توانست سال متفاوتی برای این تیم باشد.

بازیکن 250 میلیون تومانی شهرداری گرگان فقط 6 امتیاز کسب کرد

وی با بیان این که بازیکن های خوبی را جذب نموده و شرایط خوبی برای تیم فراهم شد، ادامه داد: اما کمبودهایی هم در تیم وجود دارد که باید مرتفع گردد.

جرجانی ادامه داد: ساعد کریمی و مخدوم در کنار تیم قرار گرفتند و کبیر مدیرفنی است و حالا جای سؤال که آقایان چقدر توانسته اند به سرمربی یاری نمایند.

وی تأکید کرد: چه اتفاقی رقم خورده که تیم دچار این شرایط شده است، چهار بازی اول ارزیابی بود و خوشبختانه با برد سطح توقع طرفداران را بالا برد.

جرجانی گفت: ولی متأسفانه در سه بازی اخیر که با دو تیم متول پتروشیمی و شیمیدر و تیم ذوب آهن بازی داشتیم باختیم.

وی تأکید کرد: مطمئناً سرمربی دغدغه و مشکلاتی دارد که باید رفع گردد و خارج از این که بازیکن پست پنج می خواهیم تیم هم مشکل دارد و از کلاه سنگیانی می خواهیم که کوشش کند و شرایط کادر را به سمتی ببرد که بتواند فضای تیم را یکدست نموده و با بررسی و انتخاب بازیکنان و بازی زدن آن ها نتیجه خوبی را بگیرد.

وی اعلام کرد: از شهردار خواستیم که به این مقوله ورود کند و شرایط تیم را بسنجد و اگر تیم دو بار تشویق شده ضروری است که تنبیه هم گردد.

جرجانی ادامه داد: ما 250 میلیون تومان به بازیکنی نداده ایم که در یک بازی 6 امتیاز بیاورد، انتظار ما این است که این بازیکنان خود را بیشتر نشان دهند و شرایط را به سمتی به پیش ببرند که دل طرفداران شاد گردد.

وی توضیح داد: سال جاری تماشاچیان خود را متوقع بار آوردیم و گفتیم که بودجه خوبی اختصاص داده و تیم خوبی بستیم و انتظار داریم که اتفاقات خوبی بیفتد.

جرجانی اضافه نمود: مطمئن هستیم که کادر فنی یک کادر فنی جوان و قوی است اما سایر اعضای کادر فنی هم باید همکاری قوی داشته باشند و اگر هم توانایی خوبی ندارد باید جایگزین شوند تا تیم بتواند در ادامه کار شرایط خوبی را به دست بیاورد.

وی متذکر شد: سه شنبه دیداری با استاندار خواهیم داشت و انشالله این موضوع در آنجا مطرح خواهد شد و با توجه به قولی که داده اند از وی خواهیم خواست تا به تیم یاری نمایند.

جرجانی گفت: استاندار قول مساعد داده بود که در تقویت تیم بسکتبال شهرداری به ما یاری کند و بر همین اساس شورا این مبلغ را اختصاص داد و ما هم از استاندار انتظار داریم که قولی که در خصوص جذب بازیکن داده، عملی گردد.

وی اضافه نمود: تماشاچی ما در بازی با پتروشیمی که باختیم تیم را تشویق کردند زیرا اختلاف 25 را با مدیریت سرمربی تیم به پنج رساندیم و اتفاق خوبی افتاد.

جرجانی اضافه نمود: انتظار داریم که اولاً تیم خوب بازی نموده و آبروداری نمایند و تعصب داشته باشند و با این هزینه در بین چهار تیم قرار بگیرند.

وی گفت: جذب بازیکن پست پنج و یک بازیکنی که بتواند شوک به تیم وارد کند و تیم را به جلو ببرد و کم و کاستی ها را جبران کند ضروری است و با جذب دو بازیکن اتفاقات خوبی در تیم روی خواهد داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 150

به "بازیکن 250 میلیون تومانی شهرداری گرگان فقط 6 امتیاز کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن 250 میلیون تومانی شهرداری گرگان فقط 6 امتیاز کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید