ببینید؛ مجموعه Fighting Force برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش فیس راز، استودیوی لیمیتد ران گیمز (Limited Run Games) به تازگی مجموعه Fighting Force را برای رایانه های شخصی و کنسول ها معرفی نموده است.

ببینید؛ مجموعه Fighting Force برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

بازی Fighting Force که در سال 1997 برای رایانه های شخصی منتشر شد، در همان سال برای پلی استیشن 1 و در سال 1999 برای نینتندو 64 نیز منتشر شد. در این بازی، بازیکنان یکی از چهار شخصیت اصلی یعنی هاوک منسون، میس دنیلز، بن اسمشر جکسون و آلانا مک کندریک را برای رویایی با دکتر زنگ و ارتشش انتخاب می نمایند.

دنباله بازی ذکر شده، Fighting Force 2 برای پلی استیشن 1 و دریم کست در سال 1999 منتشر شد و داستانی را روایت می نماید که در آینده ای اتفاق می افتد که کلون سازی به واقعیت تبدیل شده اما ممنوع است. این بار هاوک تنها شخصیت قابل بازی است و ماموریت او تحقیق در خصوص شرکت Knackmiche برای تحقیقات مشکوک حول محور کلون ها است. لیمیتد ران این مجموعه را با همکاری شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) توسعه و در سال 2025 در دسترس قرار خواهد داد.

این اولین همکاری لیمیتد ران با اسکوئر انیکس نیست و این دو سال گذشته برای معرفی سه گانه Gex، همکاری کردند. در همین حال، اعلام مجموعه Fighting Force برای گیمر های قدیمی که می توانند خاطرات این سری کلاسیک را در کنسول های مدرن مرور نمایند، خبر دلگرم نماینده ای است. بعلاوه فرصت خوبی برای تازه واردانی خواهد بود که با دو بازی محبوب منتشر شده در اواخر دهه 90 آشنا شوند.

لیمیتد ران بیشتر به خاطر کار اختصاصی خود روی انتشار بازی ها در رسانه های فیزیکی شناخته می گردد. این شرکت نسخه های فیزیکی بازی هایی مانند Lollipop Chainsaw RePop ،Hitman: Blood Money Reprisal ،Star Wars: Dark Forces Remaster و Wolfenstein II: The New Colossus را ارائه داده است. بعلاوه برای هواداران Beyond Good and Evil، این شرکت تایید نموده است که بیستمین سالگرد آن را با یک نسخه ویژه جشن می گیرد.

مجموعه Fighting Force در سال 2025 میلادی برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه می گردد. می توانید در ادامه تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 تیر 1403 بروزرسانی: 6 تیر 1403 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2409

به "ببینید؛ مجموعه Fighting Force برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ مجموعه Fighting Force برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید