بسته های تخفیفی اینترنت و مکالمه همراه اول و ایرانسل به مناسب دهه کرامت

به گزارش فیس راز، هر دو اپراتور ایرانسل و همراه اول از بسته های ترکیبی اینترنت و مکالمه هدیه خود برای مشترکان در دهه کرامت رونمایی کردند.

بسته های تخفیفی اینترنت و مکالمه همراه اول و ایرانسل به مناسب دهه کرامت

دهه کرامت، از سالروز ولادت حضرت معصومه(س) تا سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) را شامل می شود که امسال از روز چهارشنبه 11 خرداد ماه تا روز شنبه 21 خرداد ماه است. هر ساله اپراتورها برای گرامی داشت این دهه، بسته های اینترنت و مکالمه هدیه یا تخفیفی به مشترکان خود می دهند.

امسال هم همراه اول و ایرانسل از هدایای دهه کرامت خود رونمایی کردند.

بسته اینترنت و مکالمه دهه کرامت ایرانسل

روابط عمومی ایرانسل بیان نمود در این دهه، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند یک بسته ترکیبی، شامل 10 ساعت مکالمۀ ایرانسلی (درون شبکه) و یک گیگابایت اینترنت را تنها با پرداخت 7500 تومان، دریافت کنند.

این بستۀ تخفیفی، از 11 تا 21 خرداد 1401 در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال سازی، 10 روز خواهد بود. فعال سازی این بستۀ تخفیفی، با شماره گیری کد دستوری #5* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان پذیر است.

بسته اینترنت و مکالمه دهه کرامت همراه اول

همراه اول بسته های ترکیبی اینترنت و مکالمه متفاوت و شانسی برای مشترکان دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته است.

مشترکان همراه اول می توانند با شماره گیری ستاره 100 ستاره 67 مربع و وارد کردن یک عدد از 1 تا 10، یک بسته پیشنهادی ترکیبی را با تخفیف بالا خریداری و فعال سازی کنند.

طراحی این بسته های ویژه با در نظر گرفتن عمده نیاز مشترکان دائمی و اعتباری اجرا شده است که با درخواست متقاضیان به شکل تصادفی به آنها تخصیص می یابد.

برخی از بسته های در نظر گرفته شده شامل اینترنت 1.5 گیگابایت 7 روزه با 700 مگابایت اینترنت هدیه، اینترنت 2.5 گیگابایت 7 روزه با 1.1 گیگابایت اینترنت هدیه، اینترنت 1 گیگابایت یک روزه با 500 مگابایت اینترنت هدیه، یک گیگابایت اینترنت و 60 دقیقه مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت و… است که به صورت تصادفی به مشترکان اختصاص می یابد.

مشترکان همراه اول تا 21 خرداد ماه فرصت دارند این بسته ها را فعال سازی و استفاده کنند.

منبع: شبکه چی
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2182

به "بسته های تخفیفی اینترنت و مکالمه همراه اول و ایرانسل به مناسب دهه کرامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته های تخفیفی اینترنت و مکالمه همراه اول و ایرانسل به مناسب دهه کرامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید