مقرون به صرفه ترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه چند؟

به گزارش فیس راز، استقبال کاربران از ساعت های هوشمند در طول سالیان اخیر سبب شده تا کمپانی های مختلف اقدام به فراوری نسخه های متعددی از این پوشیدنی محبوب با ویژگی های برتر نمایند. امروزه کاربران از ساعت های هوشمند با اهداف مختلفی استفاده می نمایند. آن ها برای ارزیابی سلامتی، فعالیت های ورزشی و حتی انجام کار های روزمره به ساعت هوشمند متکی هستند.

مقرون به صرفه ترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه چند؟

به گزارش راهنماتو، یکی از قابلیت های کاربردی و جالب ساعت های هوشمند، امکان مکالمه است. در حال حاضر گران ترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه، اپل واچ اولترا 49 میلی متری با بند آلپاین است که حدود 42,500,000 تومان قیمت دارد.

اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند ارزان و باکیفیت با قابلیت مکالمه را دارید، ما به شما برترین پیشنهاد را ارائه خواهیم داد:

ساعت هوشمند پیشنهادی ما: سامسونگ گلکسی واچ 5 نسخه 40 میلی متری (قیمت: 7,990,000 تومان)

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 5 نسخه 40 میلی متری یکی از ساعت های هوشمند برتر با قابلیت مکالمه است که تنها با سیستم عامل اندروید 8 به بالا سازگار است.

در واقع اگر گوشی اندرویدی دارید، این ساعت یکی از برترین ساعت های هوشمندی است که می توانید بخرید. این ساعت به یک نمایشگر 1.2 اینچی امولد با رزولوشن 396×396 پیکسل و توانایی نمایش 330 پیکسل در هر اینچ مجهز شده است.

این نمایشگر را می توان یکی از برترین نمایشگر های ساعت هوشمند در بین محصولات هم رده این دستگاه دانست که محتوا را با خوانایی و کیفیت سطح بالا نمایش می دهد. این نمایشگر در شرایط نوری متنوع وضوح تصویر بسیار خوبی را ارائه می دهد و از قابلیت نمایشگر همواره روشن نیز پشتیبانی می نماید.

وجود پردازنده اگزینوس W920 اختصاصی سامسونگ یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه این محصول است که سبب شده تا در اجرای نرم افزار های کاربردی و محبوب، عملکرد بسیار روان و جذابی را از این ساعت هوشمند ببینیم.

این پوشیدنی از 90 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می نماید و قادر است فعالیت های ورزشی پرطرفدار مانند دویدن و شنا را به طور اتوماتیک تشخیص دهد. از جمله قابلیت های سلامتی این دستگاه می توان به شمارشگر ضربان قلب، سنسور اکسیژن و فشار خون، محاسبه شاخص توده بدنی، نوار قلب و کنترل شرایط خواب اشاره نمود.

بعلاوه وجود 16 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 1.5 گیگابایت رم در این ساعت هوشمند نیز سبب شده تا در حین کار، هیچ گونه ضعف عملکردی از خود نشان ندهد.

این ساعت هوشمند به یک باتری 284 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ وایرلس با توان 10 وات مجهز شده است که در حالت استفاده عادی حدود 24 ساعت دوام می آورد. شارژ کامل این ساعت هوشمند از صفر تا صد درصد حدود 1.5 ساعت زمان می برد. پشتیبانی از استاندارد IP68 در این دستگاه سبب شده تا این ساعت در برابر آب کاملا مقاوم باشد.

دیگر ساعت های هوشمند ارزان و با کیفیت با قابلیت مکالمه:

منبع: فرارو
انتشار: 14 تیر 1402 بروزرسانی: 14 تیر 1402 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2362

به "مقرون به صرفه ترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید