سوپرایز رنجرور برای 2024، عکس

به گزارش فیس راز، گجت نیوز نوشت: شاسی بلند رنجرور ایووک مدل 2024 بعد از ولار و اس وی به نمایش گذاشته شد. مدل تازه این کراس اوور لوکس با تغییراتی در طراحی و کابین همراه است.

سوپرایز رنجرور برای 2024، عکس

پس از معرفی نسخه های ولار و SV مدل 2024 شاسی بلند لوکس بریتانیایی رنجرور، حالا از نسخه ایووک (Evoque) آن رونمایی شده است. این نسخه با فیس لیفتی جزئی شامل جلوپنجره بازطراحی شده و چراغ های ال ای دی پیسکلی نو و بعلاوه امکانات تازه در فضای داخلی روانه بازار می گردد. در ادامه به طراحی، مشخصات فنی، امکانات و تجهیزات و قیمت این کراس اوور ساب کامپکت می پردازیم.

معرفی رنجرور ایووک مدل 2024

طراحی نمای بیرونی

رنجرور ایووک حالا یک جلوپنجره با الگوی مشبک دارد که مستطیل های باریک عریض در کنار شش ضلعی های نامنظم را در بر می گیرد. دو چراغ نو به همین جلوپنجره متصل شده اند که عمده تغییر آن ها نه در شکل و فرم بلکه در محتویات داخلشان است. به همین دلیل، اصلاً در نگاه اول نمی توان متوجه تغییر این چراغ ها نسبت به گذشته شد. این چراغ ها که از نوع ال ای دی پیکسلی هستند، 3 برابر ال ای دی بیشتری داخل خود جای داده اند و هر کدامشان مجهز به 4 ماژول پیکسل با ال ای دی هایی اند که با کنترل به صورت مجزا، مقدار نور متفاوتی را در جهت های مختلف منتشر می نمایند.

برای رنجرور ایووک مدل 2024 رینگ های نوی هم در نظر گرفته شده است که مقدار شان به 21 اینچ می رسد. حتی برای این مدل امکان سفارش در رنگ های نوی وجود دارد: آبی Tribeca، خاکستری Arroios و برنزی Corinthian. به جز این ها تغییر محسوس دیگری در طراحی نمای بیرونی این کراس اوور لوکس به چشم نمی خورد؛ در واقع همان طور که پیش تر گفته شد، تغییر این مدل نو جزئی بوده است، به طوری که شاید حتی در حد و مقدار یک فیس لیفت به معنای مرسوم آن نباشد.

فضای داخلی ایووک نو

با نگاهی به فضای داخلی رنجرور Evoque یک نمایشگر لمسی مرکزی 11.4 اینچی نو جلب توجه می نماید. این نمایشگر به صورت افقی و اصطلاحاً به شکل شناور روی داشبورد تعبیه شده؛ به این معنا که داخل داشبورد ادغام نشده و در عوض، جداگانه قرار گرفته است که به آن حالتی شناور می دهد. بعلاوه کنسول مرکزی نوی مشاهده می گردد که در پیروی از رویکرد رنجرور در طراحی کابین، کنترل های فیزیکی از آن حذف شده است. با حذف این کنترل ها از کنسول مرکزی، اکنون راننده باید به فرمان یا نمایشگر مرکزی تکیه کند؛ به هر حال، یک طراحی مینیمال چشم نواز هزینه هایی هم دارد.

نمایشگر مرکزی رنجرور ایووک 2024 از سیستم اطلاعات و تفریح لندرور با نام Pivi Pro 2 بهره می برد. امکان استفاده از رابط های اندروید اوتو و اپل کارپلی در این نمایشگر به صورت بی سیم وجود دارد و الکسا 10 آمازون برای فرمان های صوتی داخل این سیستم ادغام شده است. گذشته از این ها باید به دوربین هایی اشاره نمود که به ادعای جگوار لندرور، جزو پیشرفته ترین ها در کلاس ایووک بر شمرده می شوند. به طور دقیق تر، یک دوربین فراگیر سه بعدی به همراه دوربین ClearSight برای دید نسبت به جاده و یک دوربین دید عقب داخلی در اختیار راننده قرار دارند تا برترین دید را از اطراف خود داشته باشد.

مشخصات فنی رنجرور ایووک مدل 2024

رنجرور ایووک مدل 2024 در اروپا در تریم های S، دینامیک SE، دینامیک HSE و اتوبیوگرافی در دسترس گذاشته می گردد. چندین پیشرانه با خروجی های متفاوت هم برای این تریم ها پیش رو مشتریان قرار می گیرد. یکی یک نمونه 1.5 لیتری 3 سیلندر بنزین سوز است که با بهره گیری از سیستم هیبرید خفیف، 160 اسب بخار قدرت فراوری می نماید و با سیستم پلاگین هیبرید حتی توان فراوری قدرت 309 اسب بخار را دارد. بعلاوه یک نمونه 2 لیتری بنزین سوز هیبرید خفیف با قدرت 249 و نمونه های مشابه دیزل با خروجی های 163 یا 204 اسب بخار موجود خواهند بود.

قیمت Evoque مدل نو

بنا به اعلام جگوار لندرور، کراس اوور لوکس رنجرور ایووک مدل 2024 در اروپا با قیمت پایه 49 هزار و 800 یورو عرضه می گردد. قیمت نسخه بازار آمریکای این شاسی بلند بریتانیایی 49 هزار و 900 دلار اعلام شده است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانیدبه صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 تیر 1402 بروزرسانی: 1 تیر 1402 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2357

به "سوپرایز رنجرور برای 2024، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوپرایز رنجرور برای 2024، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید