معرفی هتل 4 ستاره آدلفی در پاتایا

به گزارش فیس راز، هتل آدلفی پاتایا Adelphi پاتایا Hotel

وقتی که از شهر پاتایا دیدن می کنید، در این هتل 4 ستاره، احساس راحتی خانه خودتان را خواهید داشت چرا که هتل آدلفی پاتایا خدمات با کیفیت و عالی ارائه می دهد. هتل آدلفی پاتایا Adelphi پاتایا Hotel در سال 2007 ساخته شده، از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است چرا که در مرکز شهر پاتایا واقع شده و بهترین دسترسی را به بزرگترین جاذبه های شهر پاتایا دارد. در ادامه مطلب، با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل آدلفی پاتایا را با هم مرور کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره آدلفی در پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل آدلفی پاتایا

امکانات این هتل 4 ستاره، خدمات عالی و فراموش نشدنی برای اقامت شما فراهم نموده است. هتل، اینترنت وای فای رایگان در تمامی اتاق ها همچنین در تمام فضاهای هتل، نظافت روزانه اتاق ها، میز پذیرشی که به صورت شبانه روزی جوابگوی شما خواهد بود، امکانات ویژه ای برای مهمانان کم توان و ناتوان، محل نگهداری چمدان ها، صندوق امانات، نگهبانی و خدمات خشکشویی و اتوکشی برای راحتی و آسایش شما فراهم می نماید. اگر به همراه کودک خود سفر می کنید نگران نباشید. در این هتل خدمات نگهداری از کودک شما فراهم شده است.

به عنوان مثال، پارکینگ عمومی درخیابان نزدیک هتل، وجود دارد که برای استفاده از آن احتیاج دارید که از قبل رزرو کنید. با این حال می توانید از پارکینگ خود هتل هم بهره ببرید ضمناً ترانسفر فرودگاهی به همراه خدمات حمل و نقل مانند تاکسی در اختیار شما مهمانان قرار می گیرد اگر چه باید هزینه ای برای انها جداگانه پرداخت کنید. کارکنان هتل به زبان تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به هتل آدلفی پاتایا، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید و میز پذیرش به صورت شبانه روزی جوابگوی شما خواهد بود.

یادتان باشد که ورود حیوانات به این هتل ممنوع است در حالی که وجود آسانسور رفت و امد بین طبقات را برای شما آسان می نماید. همچنین اگر برای سفر های کاری به پاتایا سفر می کنید، می توانید از خدمات فکس و فتوکپی هتل، به همراه مرکز تجاری ان با پرداخت هزینه جداگانه بهره ببرید. اتاق هایی برای افراد سیگاری و اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری اختصاص داده شده است با این حال تهویه مطبوع در هتل صورت می گیرد.

امکانات تفریحی هتل آدلفی پاتایا

به دلیل موقعیت قرارگیری خوب هتل، با ده دقیقه پیاده روی می توان به ساحل زیبای پاتایا رسید. رستوران هتل غذاهای تایلندی و اروپایی را تهیه می نماید. با این حال در صورت تمایل غذای مورد نظرتان را بهراحتی از اتاق سفارش دهید. کافی شاپ و یک کلاپ هم در کنار استخر وجود دارد.

هتل آدلفی پاتایا 3 استخر دارد.یک استخر آن مخصوص شنا، یک استخر بر روی پشت بام و یک استخر در فضای بیرون که مختص به همه فصول سال است و اگر قصد ورزش دارید، سری به باشگاه تناسب اندام بزنید. برای دریافت بلیط ورودی جاذبه های پاتایا به میز پذیرش هتل مراجعه کنید تا طبق درخواست شما هر بلیطی را که می خواهید برایتان تهیه نمایند.

امکانات اتاق های هتل آدلفی پاتایا

شما میهمانان می توانید از بین 76 اتاق انتخاب کنید، که همگی آنها دکوری هماهنگ و آرامش بخش را به نمایش می گذارند. از امکانات اتاق ها تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت پلاسما، حمام خصوصی، چای ساز و قهوه ساز، آب معدنی رایگان، دوش، ملافه ها و حوله لباسی، سشوار، وسایل بهداشتی- آرایشی رایگان و دمپایی در حمام ها برای شما راحتی را به ارمغان می آورد. صندوق امانات، آینه، میز کار، تلفن، تلویزیون به همراه شبکه های ماهواره ای، امکانات اتوکشی، پرده های ضخیم، کف پارکت شده چوبی و فضایی برای افراد غیر سیگاری را می توان نام برد. تراسی در برخی از اتاق ها، فضای نشستن خوبی را برای شما در هر اتاق فراهم می آورد و اتاق های خانوادگی از اتاق های خاص هتل می باشد.

برای رزرو اتاق در هتل آدلفی پاتایا، می توانید برای دیدن عکس های بیشتر و رزرو هتل سری به سایت خبرنگاران بزنید. انواع اتاق های هتل شامل گزینه های زیر می گردد:

سوئیت پریمیر دابل: نمایی رو به شهر و یک تخت بزرگ دو نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.

اتاق دولوکس با تراس: نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.

اتاق دولوکس: نمایی رو به شهر و یک تخت بزرگ دو نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.

اتاق دوپلکس: نمایی رو به شهر و یک تخت بزرگ دو نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.

اتاق انتخابی در زمان ورود: با مساحت 30متر مربع است که یک تخت بزرگ دو نفره به همراه دوش دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر پاتایا

فاصله تا ساحل: 700 متر است که می توانید پیاده 20دقیقه ای به آنجا برسید.

فاصله تا غذاهای خوشمزه دریایی: 700 متر است که می توانید پیاده 20دقیقه ای به آنجا برسید.

فاصله تا جشنواره بین المللی آتش بازی پاتایا: 700 متر است که می توانید پیاده 20 دقیقه ای برای دیدن آن بروید.

فاصله تا ایستگاه قطار پاتایا: 2.6 کیلومتر است که می توانید پیاده 40 دقیقه ای به آنجا برسید. اگر با تاکسی به این ایستگاه می روید حدود 15 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا ترمینال اتوبوسی پاتایا: 2.6 کیلومتر است که می توانید پیاده 40 دقیقه ای به آنجا برسید. اگر با تاکسی به این ایستگاه می روید حدود 15 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا مرکز غواصی در دریا پاتایا: 1.1کیلومتر است که می توانید پیاده 10 دقیقه ای به آنجا برسید. اگر می خواهید با ماشین بروید حدود 5 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا جشنواره مرکزی ساحلی پاتایا: 1.6 کیلومتر است که با ماشین طی این راستا 11 دقیقه طول می کشد. همچنین اگر پیاده به آنجا بروید چیزی بین 10 تا 15 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا مرکز خرید پاتایا اونیو: 1.2 کیلومتر است که با ماشین طی این راستا 6 دقیقه طول می کشد. همچنین اگر پیاده به آنجا بروید تنها 15 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا مرکز خرید هاربر پاتایا: 1.2 کیلومتر است که با ماشین طی این راستا 6 دقیقه طول می کشد. همچنین اگر پیاده به آنجا بروید تنها 15 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا هارد راک کافه: 1.9 کیلومتر است که با ماشین طی این راستا 10 دقیقه طول می کشد. همچنین اگر پیاده به آنجا بروید تنها 20 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا بهشت خرید پاتایا: 0.5 کیلومتر است که می توانید پیاده 10 دقیقه ای به آنجا برسید. در این بازار شما یک سینما، سالن بازی بولینگ و مغازه های بسیاری را در کنار ساحل پیدا خواهید کرد.

فاصله تا ساحل جمتین: 7.6 کیلومتر است که می توانید با ماشین 25 دقیقه ای به آنجا برسید.

فاصله تا سالن نمایش تیفانی: 3.8 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 25 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید حدود 35 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا بندر ها هین فری: 2.3 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 8 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید حدود 20 دقیقه در راه خواهید بود. از این بندر می توانید به بندر نا بان پیر رفته و سری هم به این جزیره بزنید.

فاصله تا خیابان واکینگ استریت: 1.8 کیلومتر است که با ماشین طی این راستا 13 دقیقه طول می کشد. همچنین اگر پیاده به انجا بروید تنها 30 دقیقه در راه خواهید بود. می توانید خرید های خود را در این خیابان انجام دهید.

فاصله تا باغ وحش اسریراچا تایگر: حدود 36 کیلومتر است که با ماشین حدود 1 ساعت تا این مکان راه خواهید داشت.

فاصله تا موزه تدی بیر: 2.8 کیلومتر می باشد که اگر با ماشین بروید حدود 20 دقیقه در راه خواهید بود و اگر با پیاده روی کنید، 30 دقیقه ای در راه خواهید بود.

فاصله تا پارک آبی کارتون نتورک آمازون: 17 کیلومتر می باشد که اگر با ماشین بخواهید بروید، حدود 35 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا دنیای زیر آب پاتایا: 4.7 کیلومتر است که با تاکسی 15 دقیقه تا آنجا در راه خواهید بود.

فاصله تا فرودگاه بین المللی یوتاپو رایونگ پاتایا: 29.6 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 1 ساعت تا هتل در راه خواهید بود.

فاصله تا فرودگاه بین المللی سووارنابهامی: 85 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 1 ساعت و نیم تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل آدلفی پاتایا

این هتل در منطقه چونبری واقع شده است. می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کشور تایلند، منطقه چونبری 20150، ناحیه بنگ لمونگ،سوی پالارمپراکیات 21، پاتایا سای جاده 3، 390/14 مو 9

390/14 Moo 9, پاتایا sai 3 road,, soi chalarmprakiat 21 ,, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 354

به "معرفی هتل 4 ستاره آدلفی در پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره آدلفی در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید