برترین انیمیشن سال معرفی گردید

به گزارش فیس راز، تهران (پانا) - با معرفی نامزدهای جوایز آنی 2022، انیمیشن بلند رایا و آخرین اژدها از دیزنی با کسب 10 نامزدی پیشتاز کسب جوایز شد ولی نتفلیکس از نظر تعداد نامزدی در مجموع در راس سرویس های نمایش آنلاین در بخش انیمیشن نهاده شد.

برترین انیمیشن سال معرفی گردید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، به این ترتیب باید گفت سرمایه گذاری نتفلیکس در بخش انیمیشن بسیار خوب جواب داده زیرا این پخش کننده در چهل و نهمین دوره جوایز آنی در مجموع پیروز به کسب 52 نامزدی شده است و پس از آن دیزنی جای دارد که 29 نامزدی از پروژه های سینمایی و تلویزیونی خود کسب نموده است.

در این میان نتفلیکس 9 نامزدی برای سریال انیمیشن آرکین که بر اساس بازی آنلاین لیگ افسانه ها ساخته شده کسب نموده است. فیلم پرطرفدار انیمیشن میچل ها در برابر ماشین ها از سونی پیکچرز نیز با 8 نامزدی در مکان سوم جای گرفت. انکانتو یا افسون دیزنی نیز با کسب 9 نامزدی یکی از مهم ترین انیمیشن های سال است.

در بخش برترین فیلم بلند انیمیشن، فیلم های رایا، افسون، لوکا از پیکسار، میچل ها و آواز بخوان 2 از ایلومینیشن نامزد دریافت جایزه شده اند.

در بخش برترین فیلم بلند مستقل نیز زیبا، فرار کن، شانس به نفع لیدی نیکوکو است، پومپو سینمادوست و نشست خدایان نامزد دریافت جایزه هستند.

رایا علاوه بر اینکه در شاخه برترین فیلم نامزد دریافت جایزه انی شده در برترین شخصیت انیمیشن، طراحی شخصیت، طراحی صحنه، جلوه های ویژه، نویسندگی، تدوین، صداپیشگی، استوری بورد و موسیقی نیز نامزد دریافت جایزه است.

انکانتو یا افسون در بخش های برترین انیمیشن شخصیت، جلوه های ویژه، ترانه و موسیقی، استوری بورد، 2 مورد صداپیشگی و تدوین هم نامزد شده است.

مراسم اهدای جوایز برگزیدگان آنی 26 فوریه 2022 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2031

به "برترین انیمیشن سال معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین انیمیشن سال معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید