بی ام و مخملی هوش از سر خودرو بازان پراند! ، عکس

به گزارش فیس راز، اگر فکر می کنید که XM، شاسی بلند قدرتمند بی ام و دیگر نمی تواند بیش از مجذوب کننده باشد، سخت در اشتباه هستید!

بی ام و مخملی هوش از سر خودرو بازان پراند! ، عکس

امیرمسعود عابدین- بی ام و در جدیدترین اقدام خود با یک مدل بریتانیایی به نام نائومی کمبل همکاری نموده تا نسخه ای خاص و استثنایی از مدل پرچم دار M را فراوری کند. این XM خاص به علت علاقه این مدل، به رنگ بنفش طراحی شده است.

این بی ام و XM که Mystique Allure نام دارد، اولین نمایش عمومی خود را این هفته در جشنواره فیلم کن انجام می دهد. این خودرو تا حدی با مخمل واقعی پوشانده شده است. این پارچه نرم در داخل نیز استفاده شده است.

به گزارش خبرنگاران ، این اولین بار نیست که بی ام و از پارچه روی بدنه خودرو استفاده می نماید. در سال 2008، مدل Gina Light Visionary یک پارچه بادوام داشت که ساختار فلزی را می پوشاند. این کانسپت مسلماً جالب تر از XM بود، چرا که بدنه ای داشت که تغییر شکل می داد! محرک های هیدرولیک و الکتریکی که بر روی ساختار آلومینیومی زیر پوسته نصب شده اند، Gina را قادر می سازند تا شکل خود را تغییر دهد.

این برند لوکس آلمانی تا حدودی عادت به انجام کارهای متفاوت با بدنه خودرو دارد. در سال 2019، بی ام و از یک مدل X6 فوق مشکی با پوشش Vantablack VBx2 رونمایی کرد که می توانست بیش از 99 درصد نور را جذب کند. در سال 2022، iX Flow دارای فناوری E Ink با میلیون ها میکروکپسول به ضخامت موی انسان بود که می توانست رنگهای خاکستری را نشان دهد. یک سال بعد، کانسپت i Vision Dee با 32 رنگ قابل انتخاب در 240 بخش از بدنه خودرو رونمایی شد.

227322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1403 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2403

به "بی ام و مخملی هوش از سر خودرو بازان پراند! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی ام و مخملی هوش از سر خودرو بازان پراند! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید