تبریک رئیس فدراسیون جهانی و رئیس فدراسیون تیراندازی آمریکا به جواد فروغی

به گزارش فیس راز، رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی و رئیس فدراسیون تیراندازی آمریکا کسب مدال طلای جواد فروغی در مسابقات لهستان را تبریک گفتند.

تبریک رئیس فدراسیون جهانی و رئیس فدراسیون تیراندازی آمریکا به جواد فروغی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، جواد فروغی در میکس تپانچه 10 متر در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی تیراندازی در لهستان به همراه تیراندازی از هند بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلای این ماده از مسابقات را از آن خود کرد.

پس از کسب این مدال، رئیس فدراسیون تیراندازی آمریکا قهرمانی تیرانداز کشورمان و ادامه فرایند پیروزیت های ایران در کسب پیروزیت در رشته تپانچه را به علی دادگر، عضو فدراسیون جهانی، جواد فروغی و نجفی، سرمربی تیم ملی تپانچه تبریک گفت.

بعلاوه رئیس و دبیرکل فدراسیون جهانی و روسای فدراسیون های حاضر در مسابقات نیز این پیروزیت را به تیم ایرانی حاضر تبریک گفتند. علی دادگر، عضو ایرانی فدراسیون جهانی جهت حضور در اجلاس جهانی در لهستان حضور دارد.

فروغی با راهنمایی نجفی در این مسابقات پیروز شد رکورد خود در المپیک توکیو را 3 امتیاز ارتقا دهد. امتیاز فروغی در دور مقدماتی المپیک توکیو 581 و در دور مقدماتی مسابقات لهستان 584 بود.

جواد فروغی در این مسابقات در تپانچه 10 متر نیز پیروز شد به مرحله نیمه نهایی صعود کند و امروز رقابت خود را در این مرحله ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2006

به "تبریک رئیس فدراسیون جهانی و رئیس فدراسیون تیراندازی آمریکا به جواد فروغی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریک رئیس فدراسیون جهانی و رئیس فدراسیون تیراندازی آمریکا به جواد فروغی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید