تجربه یک ویدئوکنفرانس بی نقص

به گزارش فیس راز، با شیوع کرونا حالا دیگر نرم افزارها و سخت افزارهای مورد نیاز برای برگزاری ویدئوکنفرانس ها به یکی از ملزومات اصلی زندگی مردم جهان تبدیل شده است؛ ازآنجا که در این پاندمی درصد زیادی از آموزش و اشتغال مردم به صورت آنلاین و مجازی انجام می شود این نرم افزارها و سخت افزارها نقشی ویژه در زندگی بشر ایفا می کنند.

تجربه یک ویدئوکنفرانس بی نقص

در این جهت همانقدر که کیفیت دوربین وب کم از اهمیت بالایی برخوردار است ولی برای دریافت بهترین نتیجه باید میکروفن های باکیفیت و نور کافی هم وجود داشته باشد که تهیه کردن جداگانه هریک از این موارد می تواند دردسرساز باشد و هزینه زیادی هم به کاربر تحمیل کند؛ در این میان شاید بتوان WebMic را بهترین راه چاره ویدئوکنفرانس دانست که همه ملزومات مورد نیاز یک ویدئوکنفرانس یعنی وب کم با کیفیت بسیار بالا، میکروفن کندانسور و چراغ ال ای دی را یکجا جمع کرده است.

این وسیله که در ساخت آن، دوربین وب کم4K به کار رفته کمپانی Movo آن را طراحی کرده و به عنوان چهارمین طرح خود در سایت کیک استارتر شروع به جمع آوری سرمایه برای تولید انبوه آن کرده است.بن هالبرستام مدیرعامل کمپانی Movoگفت: ما متوجه شدیم که در روزهای قرنطینه، کیفیت پایین صوت و تصویر مانعی بزرگ در برگزاری تماس های ویدئویی به شمار می رود، به همین دلیل هم تلاش کردیم تا سخت افزاری ارائه دهیم که همه مسائل را بتواند برطرف کند و در این راستا 5نمونه WebMic در سایت کیک استارتر عرضه کرده ایم؛ برخی با پایه ای ویژه ارائه شده که کار با آن بسیار راحت است و کاربران می توانند برای کنفرانس های ویدئویی خود از آن به آسانی بهره بگیرند و برخی دیگر هم بدون پایه هستند و می توان آن را براحتی به مانیتور متصل کرد.

از این مدل ها می توان به نمونه های HD Pro و همچنین 4K Pro اشاره کرد. مدل 1080p نیز می تواند در هر ثانیه 30فریم ویدئویی ضبط کند که این تصاویر با کیفیت4K هستند. این مدل ها از ماه ژوئن با بهای 89 دلار تا 159 دلار به بازار ارائه خواهد شد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1677

به "تجربه یک ویدئوکنفرانس بی نقص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه یک ویدئوکنفرانس بی نقص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید