تعداد قربانیان ویروس مرگبار چین به 170 نفر رسید

به گزارش فیس راز، تعداد تلفات کروناویروس در چین به 170 نفر افزایش پیدا کرد و در حال حاضر 7711 نفر هم به این ویروس کشنده مبتلا هستند.

تعداد قربانیان ویروس مرگبار چین به 170 نفر رسید

با مجری مستقیم تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، تعداد تلفات مبتلایان و قربانیان ویروس مرگبار کرونا در چین همچنان رو به افزایش است.

بر اساس آخرین آماری که رویترز بامداد پنجشنبه آن را منتشر نموده است، آمده که اکنون 170 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به این کرونا از دست داده اند.

طبق این آمار، تعداد افراد مبتلا به این ویروس نیز افزایش یافت و در حال حاضر به 7711 نفر رسیده است.

مقامات آمریکایی می گویند که کاخ سفید تعلیق پروازها به چین را به منظور مهار گسترش انتشار این ویروس به صورت جدی مورد آنالیز قرار می دهد.

آمریکا، تایلند، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا، پاکستان، فرانسه و کانادا کشورهایی هستند که موارد ابتلا در آنها گزارش شده است.

گفته می گردد منشأ این ویروس در فروشگاه غذای دریایی شهر ووهان چین در اواخر سال گذشته میلادی شناسایی شد که به دیگر شهرهای چین مانند پکن و شانگهای تسری پیدا نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 738

به "تعداد قربانیان ویروس مرگبار چین به 170 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد قربانیان ویروس مرگبار چین به 170 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید