تقلید شرکت شیائومی از شرکت اپل

به گزارش فیس راز، مدیرعامل شرکت شیائومی تأیید کرد که در جعبه گوشی های می 11 این شرکت خبری از شارژر تلفن همراه نخواهد بود، این موضوع می تواند برای بسیاری از کاربران این برند چینی، خبری مایوس کننده باشد.

تقلید شرکت شیائومی از شرکت اپل

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، چند سال پیش، وقتی اپل جک هدفون 3.5 میلی متری را از جعبه گوشی های خود حذف کرد، بعضی از سازندگان تلفن های اندرویدی خیلی سریع تصمیم غول فناوری آمریکا را مسخره کردند، اما بعداً این فرایند را دنبال کردند. اکنون به نظر می رسد این شرکت ها در سایر جنبه ها نیز در حال تقلیدند.

اپل در ماه اکتبر خط فراوری آیفون 12 را راه اندازی کرد و به دلایل زیست محیطی شارژر را از جعبه های آیفون حذف کرد. جالب است بدانید در همان دوران، شرکت شیائومی به دلیل عدم قرار دادن آداپتور در جعبه، اپل را مورد تمسخر قرارد داد، اما اکنون دقیقا همان اقدام اپل را تقلید می نماید.

مدیرعامل شیائومی، لی جون امروز تأیید کرد که می 11 که در تاریخ 28 دسامبر وارد بازار می گردد، البته بدون آن که خبری از شارژر باشد. جون دلیل حذف شارژر از جعبه می 11 را حفاظت از محیط زیست بیان نمود و گفت که او می داند این تصمیم ممکن است برای بسیاری از مشتریان خوب نباشد.

علاوه بر این، جون طراحی جعبه می 11 را فاش کرد، که نه تنها در مقایسه با جعبه های تلفن های دیگر که دارای شارژر هستند، نازک تر است، بلکه دارای چند ویژگی می 11 مانند دوربین 108 مگاپیکسلی، صفحه Super AMOLED و... است. ویدئویی که توسط جون منتشر شده و جعبه می 11 را نشان می دهد، دارای متن چینی است که نشان می دهد تلفن های هوشمند آینده شیائومی نیز بدون شارژر عرضه می شوند.

منبع: انتخاب
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1504

به "تقلید شرکت شیائومی از شرکت اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقلید شرکت شیائومی از شرکت اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید