کوشش جامعه ورزش برای برگزاری پویش یاری مومنانه چشمگیر بود

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در نشست ستاد اجرایی دومین کنگره شهدای ورزشکار با تبریک عید سعید فطر گفت: در ماه مبارک رمضان کوشش های جامعه ورزش قابل توجه بود و در بحث پویش یاری مومنانه فدراسیون ها، ادارات کل و هیات های ورزشی پررنگ ظاهر شدند.

کوشش جامعه ورزش برای برگزاری پویش یاری مومنانه چشمگیر بود

وی اضافه کرد: اینکه جامعه ورزش همچنان در جهت یاری به مردم و توجه به آسیب دیدگان از کرونا قدم برمی دارد توانسته در کشور صحنه های بسیار زیبایی را رقم بزند.

احمدی گفت: راستا یاری های مومنامه را همچون گذشته در جامعه ورزش دنبال می کنیم و امید داریم که شر این ویروس کم گردد و مردم به امورات خود همچون گذشته بپردازند.

معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: همه کوشش ما این است که در شان شهدا برنامه های فرهنگی را در سطح همه فدراسیون ها و استان ها برگزار کنیم. پیش بینی نموده ایم چهل هفته برنامه ها را برگزار کنیم تا زمانی که کنگره تشکیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: برنامه های فرهنگی ما با موضوع استان ها و فدراسیون ها برگزار می گردد و کوشش ما این است که دومین کنگره از هرجهت در شان شهدا باشد و یاد و خاطره شهدای ورزشکار را زنده نگه داریم.

احمدی گفت: شهدای ورزشکار تنها به وزارت ورزش و جوانان تعلق ندارد و همه ادارات کل و فدراسیون ها و بخش های ورزش کشور باید در زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا سهم خود را ایفا نمایند. این دینی است که بر گردن همه ما قرار گرفته است.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی توضیح داد: شهدا احتیاجی به ما ندارند و این ما هستیم که به شهدا و خانواده معظم این عزیزان احتیاج داریم. شهدا در قله هستند و ما باید خودمان را به قله برسانیم. اقداماتی که توسط همه بخش ها انجام می گیرد نباید برطرف تکلیفی باشد و باید با همه وجود برای پاس داشتن یاد و خاطره شهدا کوشش کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1751

به "کوشش جامعه ورزش برای برگزاری پویش یاری مومنانه چشمگیر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش جامعه ورزش برای برگزاری پویش یاری مومنانه چشمگیر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید