توجه زیاد به آمریکا و ایتالیا پاشنه آشیل تیم ماست، غیبت هیچ بازیکنی تاثیرگذار نیست

به گزارش فیس راز، خبرنگاران: دبیر فدراسیون والیبال گفت: همه درباره ایتالیا و آمریکا صحبت می نمایند که این می تواند پاشنه آشیل تیم ما باشد.

توجه زیاد به آمریکا و ایتالیا پاشنه آشیل تیم ماست، غیبت هیچ بازیکنی تاثیرگذار نیست

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

محمود افشاردوست با اشاره به دو پیروزی ایران مقابل ایتالیا و آمریکا در مسابقات والیبال قهرمانی دنیا به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: بازیکنان ایران هر دو بازی را خیلی خوب به انتها بردند که با مرحله نهایی لیگ دنیای والیبال متفاوت بود. ایران در لیگ دنیای اشتباهاتی داشت که در مسابقات قهرمانی دنیا کمتر به چشم آمد. برای مثال ما در دریافت اول، مشکلاتی در لیگ دنیای داشتیم که در مسابقات قهرمانی دنیا خیلی کمتر شده بود.

دبیر فدراسیون والیبال ادامه داد: بازی مقابل تیم هایی مثل ایتالیا و آمریکا برای هر تیمی انگیزه ساز است. بازیکنان ایران در 2 ست ابتدایی مقابل آمریکا در همه مهارت ها از حمله، سرویس، دفاع، دریافت، توپ گیری و از همه مهم تر توپ های برگشتی خیلی با برنامه و و کم نقص بود. بازیکنان آمریکا اما از ابتدای ست سوم تغییر تاکتیک دادند تا بازیکنان سرعتی ما از کار بیفتند و پاسور ما به پاس های بلند رو بیاورد. از طرفی توپ های ما هم در زمین آمریکا نخوابید. در ست پنجم، کنترل بازی کاملا در دست ایران بود و عملکرد عالی بازیکنان، نتیجه این ست را به سود آنها رقم زد.

مربی پیشین تیم ملی والیبال ایران در خصوص مصدومیت و غیبت شهرام محمودی گفت: خوشبختانه غیبت هیچ بازیکنی از نظر فنی روی تیم ایران تأثیرگذار نیست. تیم ملی ایران در حال حاضر یک گروه بسیار هماهنگ است که نبود یکی از آنها شاید از نظر روحی برای تیم مشکل ساز گردد. با این حال قبول دارم که نبودن شهرام محمودی، فشار بیشتری روی امیر غفور وارد می نماید چون او در این پست تنهاست. قطر پاسور هم پست مهمی است که وظیفه زدن توپ های بلند به صورت کامل بر دوش بازیکن این پست است.

افشاردوست در خصوص نتایج خوب بلژیک و فرانسه، دیگر حریفان ایران در مسابقات قهرمانی دنیا توضیح داد: همه درباره ایتالیا و آمریکا صحبت می نمایند که این می تواند پاشنه آشیل تیم ما باشد. فرانسه، تیم خوب و با سابقه ای در دنیا است که با بدشانسی به جمع 6 تیم برتر لیگ دنیای 2014 نرسید. بلژیک نیز تیم خطرناکی است که به عنوان اولین تیم ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی دنیا را به دست آورد. گروه ما گروه مرگ مسابقات دنیای است حتی تیم پورتوریکو نیز که من بازی این تیم را مشاهده کردم، حریف ساده ای نیست.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 512

به "توجه زیاد به آمریکا و ایتالیا پاشنه آشیل تیم ماست، غیبت هیچ بازیکنی تاثیرگذار نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه زیاد به آمریکا و ایتالیا پاشنه آشیل تیم ماست، غیبت هیچ بازیکنی تاثیرگذار نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید