تیراندازان سه شنبه راهی قطر می شوند، آخرین شانس برای کسب سهمیه المپیک

به گزارش فیس راز، تیم ملی تیراندازی ایران سه شنبه برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا راهی قطر می گردد.

تیراندازان سه شنبه راهی قطر می شوند، آخرین شانس برای کسب سهمیه المپیک

با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مسابقات قهرمانی آسیا آخرین پنجره توزیع سهمیه المپیک 2020 توکیو است که از 12 تا 22 آبان ماه در دوحه قطر برگزار می گردد.

در این رقابت ها 38 سهمیه بازی های المپیک توزیع می گردد که تیراندازان ایران به منظور تمرین ماده های خفیف و آشنایی با میادین و محل برگزاری مسابقات چند روز زودتر اعزام می شوند.

تیم ملی ایران در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این رقابت ها حضور پیدا می نماید که در سه گروه اعزام می شوند.

گروه اول با ترکیب آرمینا صادقیان، امیر سیاوش ذوالفقاریان، مه لقا جام بزرگ، نجمه خدمتی، فاطمه کرم زاده، الهه احمدی، مهیار صداقت، پوریا نوروزیان، امیرمحمد نکونام، حسین باقری، گلنوش سبقت الهی، هانیه رستمیان، سیده شیرین مرتضوی، محمد حسین پرورش نیا، امیرحسین آقازاده، مسلم میرمحمدی و مرضیه پرورش نیا به همراه الهام هاشمی، محمدزائر رضایی، محسن نصر اصفهانی و فرشید عبدالمحمدی از مربیان رشته تیراندازی سه شنبه، 7 آبان تهران را به مقصد قطر ترک می نمایند.

گروه دوم با ترکیب حسنا توتونچی، مینا قربانی، امیرمحمد دادگر، علی دوستی، جواد فروغی و رامتین بشارتی 11 آبان ماه در این رقابت ها حضور خواهند یافت و گروه سوم نیز با ترکیب فاطمه صالحی، فاطمه امینی، نورا کسری، پرنیان بابائی، فاطمه عبدالهی، رسول عفتی، سجاد پور حسینی به همراه مریم طالبی مربی رشته تفنگ 16 آبان ماه راهی قطر می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 495

به "تیراندازان سه شنبه راهی قطر می شوند، آخرین شانس برای کسب سهمیه المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازان سه شنبه راهی قطر می شوند، آخرین شانس برای کسب سهمیه المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید