تیغ زنی 180 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان انگوت

به گزارش فیس راز، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان های گرمی و انگوت گفت:180 کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان در 6 ماهه گذشته تیغ زنی شده است.

تیغ زنی 180 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان انگوت

علی بابازاده با بیان اینکه هموار سازی و بهسازی راه های روستایی در جهت تسهیل در رفت و آمد و داد و ستد آن ها از وظایف مهم راهداری است گفت: این مقدار تیغ زنی در روستا های کورامالو، ماراللو، شهبازلو، گلین بلاغی، کلانتر، چنار خروسلو، کچی قشلاقی علیا و سفلی، قشلاق آقابابا، قطار کندی، ایلخی، سلوک، قره سقال و محور درگاهلو-زیوه اجرا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان های گرمی و انگوت در بازدید از محور انگوت گرمی با اشاره به اینکه 100 کیلومتر از راه روستا های (شوردرق علیا و سفلی، تکهچی، کهل قشلاق، قشلاق قره قیه، جهت نولو تا خسبک و خسبک تا، ولی بیگلو در 6 ماهه گذشته تسطیح و کمپکت شده توضیح داد:در مدت یاد شده 4 کیلومتر از محور فرعی قره آغاج-انگوت و محور انگوت-گرمی به وسیله پیمانکارروکش آسفالت شده است.

بابازاده ادامه داد: در 6 ماهه گذشته راهداران 3.5 کیلومتر از محدوده جداقشلاق تا باغش قشلاقی از محور قباله زیوه را جهت اجرای آسفالت زیرسازی و آماده سازی نموده اند.

او در مدت یاد شده شانه سازی 300 کیلومتر از راه های شهرستان انگوت را یادآور شد و اظهار کرد: از این مقدار 25 کیلومتر در جهت اصلی، 30 کیلومتر در راه فرعی و 245 کیلومتر نیز در راه های روستایی محور انگوت-گرمی، انگوت- قاسم کندی، انگوت-درگاهلو، قباله-زیوه و چنارخروسلو اجرا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان های گرمی و انگوت در 6 ماهه گذشته از انجام 11 هزار متر مربع لکه گیری هندسه راه در شهرستان انگوت خبرداد و گفت: از این مقدار 3 هزار و 350 مترمربع به وسیله پیمانکار در محور فرعی و 7 هزار و 650 متر مربع نیز به وسیله اکیپ راهداری شامل (هزار متر مربع راه اصلی، 3 هزارو 500 مترمربع راه فرعی و 3 هزارو 150 متر مربع راه روستایی) انجام یافته است.

بابازاده با بیان اینکه افتادگی لبه آسفالت 150 کیلومتر از محور های مواصلاتی این شهرستان به وسیله راهداران ترمیم شده است گفت: در 6 ماهه گذشته 28 مورد از پیچ های خطرناک و نقاط پر حادثه اصلاح و حذف شده است.

او می گوید: از این تعداد 13 مورد در محور انگوت-درگاهلو، 8 مورد در محور انگوت-قاسم کندی و 7 مورد نیز در جهت نولو به خسبک انجام یافته است.

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 17 مهر 1401 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2246

به "تیغ زنی 180 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان انگوت" امتیاز دهید

1 کاربر به "تیغ زنی 180 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان انگوت" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیغ زنی 180 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان انگوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید