تیم ملی والیبال ساحلی از راهیابی به جمع 4 تیم برتر باز ماند

به گزارش فیس راز، خبرنگاران: تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران با پذیرش شکست برابر قزاقستان یک از راهیابی به جمع 4 تیم برتر تور آسیا و اقیانوسیه در تایلند بازماند.

تیم ملی والیبال ساحلی از راهیابی به جمع 4 تیم برتر باز ماند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی تور آسیا و اقیانوسیه در شهر کانوم تایلند با حضور 34 تیم در حال برگزاری است.

تیم ملی الف والیبال ساحلی (رحمان رئوفی و بهمن سالمی) که در مرحله مقدماتی این رقابت ها پیروز به شکست تیم های فیلیپین یک و تایلند سه شده بود، در مرحله دوم نیز پیروز به شکست دو بر یک نماینده عمان شد و به جمع هشت تیم برتر راه یافت.

ملی پوشان کشورمان در این مرحله به مصاف قزاقستان یک قهرمان بازی های آسیایی اینچئون رفت و 2 بر یک مغلوب گردید و در جمع 4 تیم برتر قرار نگرفت.

تیم ملی الف در شرایطی مغلوب قزاقستان شد که در ست سوم تا امتیاز 14 بر 14 برابر این تیم مبارزه کرد اما در نهایت این ست را 16 بر 14 به حریف خود باخت.

تیم ملی ب والیبال ساحلی (صابر هوشمند و عباس پورعسگری) در دور مقدماتی مغلوب استرالیا یک و جزیره گینه نو شد و از دور رقابت ها کنار رفت. دومین مرحله تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه از 25 تا 27 فروردین در شهر سانخولا برگزار می گردد. این رقابت ها دارای امتیاز رنکینگ جهانی برای کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل است.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 668

به "تیم ملی والیبال ساحلی از راهیابی به جمع 4 تیم برتر باز ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی والیبال ساحلی از راهیابی به جمع 4 تیم برتر باز ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید