زمان بازی تیم والیبال امید ایران با مالزی تغییر کرد، پخش از شبکه های سراسری

به گزارش فیس راز، رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: زمان بازی تیم والیبال امید ایران و مالزی که قرار بود ساعت 17:30 روز پنجشنبه برگزار گردد تغییر کرد.

زمان بازی تیم والیبال امید ایران با مالزی تغییر کرد، پخش از شبکه های سراسری

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

نادر فلاحی در حاشیه بازی تیم های سریلانکا و تایلند در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اردبیل گفت: به علت تداخل زمانی بازی تیم های امید ایران و مالزی با هفته آخر لیگ برتر فوتبال، فراهم شدن امکان پخش زنده و مراعات حال ورزش دوستان اردبیلی جهت استفاده از هر دو رویداد مهم ورزشی، ساعت دیدار تیم های امید ایران و مالزی تغییر کرد.

وی گفت: این بازی قرار بود ساعت 17:30 برگزار گردد که با هماهنگی های اجرا شده ساعت 15:30 دقیقه روز پنجشنبه برگزار خواهد شد که این بازی از شبکه های سیما به طور زنده پخش می گردد.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل اضافه کرد: بازی تیم والیبال امید ایران و مالزی در سالن شش هزار نفری استادیوم رضازاده اردبیل برگزار می گردد که در بازی قبل تیم ایران، تماشاگران اردبیلی سنگ تمام گذاشتند و امیدواریم در بازی فردا نیز با حضور خود کمک رسان تیم والیبال امید باشند.

فلاحی توضیح داد: در روز سوم مسابقات والیبال امیدهای آسیا و از ساعت 12 و 30 دقیقه تیم های سریلانکا و تایلند به مصاف رفتند که تمامی بازی های روز سوم نیز در سالن شش هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

وی بیان نمود: بعد از این بازی تیم های قزاقستان و چین تایپه دومین بازی از سومین روز مسابقات والیبال امیدهای آسیا را برگزار می نمایند که این مسابقه نیز ساعت 15 برگزار می گردد و بعد از این بازی نیز، آخرین مسابقه ساعت 17:30 دقیقه بین تیم های استرالیا و چین به انجام می رسد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 587

به "زمان بازی تیم والیبال امید ایران با مالزی تغییر کرد، پخش از شبکه های سراسری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بازی تیم والیبال امید ایران با مالزی تغییر کرد، پخش از شبکه های سراسری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید