جشن های بزرگداشت پیروزی انقلاب مردمی باشد

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران، شفیع شفیعی پیش از ظهر سه شنبه در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان اردبیل توضیح داد: در هر برنامه ای که شاهد حضور همه جانبه و بابصیرت مردم بودیم، کیفیت و تاثیرپذیری فعالیت ها نیز بسیار مثبت ارزیابی شده است.

جشن های بزرگداشت پیروزی انقلاب مردمی باشد

وی اضافه نمود: با توجه به نزدیک شدن به گرامیداشت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، کمیته شهری و فضاسازی استان تشکیل شده و در این راستا با ابلاغ مصوبات مورد احتیاج برنامه های ویژه ای درنظر گرفته می گردد.

مدیرکل امور اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: شناسایی و معرفی 40 فعال اجتماعی و تدوین کتابی در خصوص فعالیت های 40 خیر برتر اردبیلی که در عرصه های مختلف اقداماتی ارزشمند در استان به یادگار گذاشتند از دیگر برنامه های درنظر گرفته شده در این ایام خواهد بود.

شفیعی یادآور شد: با توجه به نقش محوری کتاب در افزایش فرهنگ جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی برگزاری نشست های کتابخوانی با حضور اساتید و کارشناسان و تبیین موضوع نقش دستاوردهای انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.

به گفته وی به منظور تحکیم بنیان خانواده ها و ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی، در طول ایام دهه فجر کارگاه های آموزشی برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور اجتماعی استاندار اردبیل اضافه نمود: جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مانند سالیان گذشته با حضور مسئولان استانی و کشوری در نقاط مختلف استان اردبیل پیگیری شده و انسجام و همفکری مضاعف دستگاه ها در برگزاری مطلوب این برنامه ها لازم است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 142

به "جشن های بزرگداشت پیروزی انقلاب مردمی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن های بزرگداشت پیروزی انقلاب مردمی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید