جهانبخش: واکر بپرسد می گویم مردم ایران چقدر احساسی اند

به گزارش فیس راز، شاید خیلی فرق نمی کرد که در آن صحنه تصمیم چه باشد اما معیناً قصد واکر ضربه زدن و حرکتش کاملاً معین بود که این حرکت هم کارت قرمز دارد.

جهانبخش: واکر بپرسد می گویم مردم ایران چقدر احساسی اند

آنطور که فکر می کنید شرایطم منفی نیست

علیرضا جهانبخش در تازه ترین گفت و گوی خود درباره مسائل مختلفی از جمله درگیری اخیرش با کایل واکر ستاره تیم ملی انگلیس صحبت رکده که بخشی از جالب ترین صحبت هایش را می خوایند:

درگیری با واکر:صحنه ای معمولی بود. قبل از آن برخورد و در جریان بازی وقتی به توپ نرسیدم، می خواستم تنه بگذارم تا از بین پاهای واکر توپ را بگیرم، اما چون فاصله ام با توپ زیاد بود، با هم برخورد کردیم و وقتی یک قدم برداشتم، پشت پای او را لمس کردم که همین مساله واکر را کمی جری کرد. من فکر کردم درگیری همانجا تمام شد، اما به یک باره دیدم از پشت آمد، من را شارژ کرد و در ادامه هم صحنه های دیگر پیش آمد. آن حرکت واکر، صد درصد کارت قرمز داشت و نمی دانم چطور بگویم، شاید اگر کمی باهوش تر، زرنگ تر یا هر چیز دیگر بودم، اتفاق دیگری رخ می داد و منچسترسیتی 10 نفره می شد. به واقع ضربه سر او برخورد شدیدی با من نداشت اما صورتم را لمس کرد و به همین دلیل هم داور دستور به بازبینی صحنه داد. شاید خیلی فرق نمی کرد که در آن صحنه تصمیم چه باشد اما معیناً قصد واکر ضربه زدن و حرکتش کاملاً معین بود که این حرکت هم کارت قرمز دارد. با این حال موضوع جایی عجیب بود که داور با VAR هم واکر را اخراج نکرد و شاید اگر خودم را زمین انداخته بودم یا طور دیگری برخورد می کردم، این اتفاق رخ می داد.

واکنش های تند به واکر در فضای مجازی:قاعدتاً حجم واکنش ها آنقدر زیاد است که به چشم می آید. این مساله را دنبال ننموده بودم و چند نفر از دوستانم برای من واکنش ها را ارسال کردند و با حجم واکنش ها، به نظر می رسد که واکر متوجه خواهد شد اما اگر واکنشی داشته باشد و از خودم سؤال کند، قطعاً شرح خواهم داد که مردم ایران چقدر احساس زیادی دارند و این واکنش ها به همین دلیل بوده است.

عدم موفقیت در گلزنی و دادن پاس گل:اوایل فصل که به دلیل حضور نداشتن در تمرینات، خیلی بازی نکردم و مربی سعی کردم آرام آرام من را به ترکیب اضافه کند و در آغاز کار توانستم 5 بازی انجام دهم که سه بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و شرایط هم خوب بود اما در بازی با اورتون مصدوم شدم که این مصدومیت هم به دلیل فشار بالای بازی ها و غیبت من در تمرینات بدنسازی ابتدای فصل بود.مصدومیت من با بدشانسی طولانی تر هم شد و بعد از انتها مصدومیت، باید در جام ملت ها برای تیم ملی بازی می کردم که بیشتر از یک ماه تمرینات و بازی ها را از دست دادم تا با افتخار برای تیم ملی بازی کنم. کاری که وظیفه ام بود را در تیم ملی انجام دادم و وقتی دوباره به باشگاه برگشتم، احتیاج به زمان داشتم تا بتوانم جای خودم را در ترکیب پس بگیرم، چون بازیکنانی که به جای من بازی نموده بودند، عملکرد خوبی داشتند و رسیدن دوباره به ترکیب سخت بود. به هر حال زمان را از دست داده بودم و شرایط آنطور که باید پیش نرفت اما با توجه به بازی هایی که انجام داده ام، از عملکرد خودم ناراضی نیستم.

انتقاد رسانه های انگلیسی:نسبت به چیزی که پیش از آمدن به برایتون از بی حوصلگی رسانه های انگلیسی شنیده بودم تا چیزی که اینجا می بینم، شرایط آنطور هم که می گویید منفی نیست. همه شرایط من را دیده اند که در آغاز فصل با بدشانسی مصدوم شدم و تیم ملی را در جام ملت ها همراهی کردم، اما در این مدت کوشش کردم تا خودم را ثابت کنم. با این حال نسبت به چیزی که در بعضی رسانه ها بازتاب داده می گردد و برخوردی که رسانه ها با من داشته یا مصاحبه هایی که با من انجام داده اند، شرایط خیلی متفاوت است. شاید خیلی ها رسمی و بعضی ها نیز به صورت غیر رسمی این مساله را به چالش کشیده اند اما این مسائل خیلی روی هدف من تأثیر نمی گذارد.

انتخاب سرمربی تیم ملی:به عنوان کسی که در این چند سال در تیم ملی بوده، می توانم بگویم سرمربی بعدی تیم ملی باید کسی باشد که بتواند تیم خوبی که در این چند ساله ساخته شده و نسل جدید تیم ملی را، به سمت جلو حرکت بدهد و اتفاقات جدیدی را رقم بزند. نظم، دیسیپلین و مدیریت خوب، خیلی به تیم ملی یاری خواهد نمود تا به لحاظ فنی هم شرایط خوبی رقم بخورد.

3-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 210

به "جهانبخش: واکر بپرسد می گویم مردم ایران چقدر احساسی اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش: واکر بپرسد می گویم مردم ایران چقدر احساسی اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید