حضور منتخبان رویداد کتاب و کودک

به گزارش فیس راز، خبرگزاری خبرنگاران- با همکاری مشترک صندوق نوآوری و شکوفایی و پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی؛ ده تیم از این رویداد، برای شرکت در دوشنبه های استارتاپی صندوق انتخاب شدند.

حضور منتخبان رویداد کتاب و کودک

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دوشنبه 24 خرداد در رویداد دوشنبه های استارتاپی؛ تیم های منتخب برای سرمایه گذاران و شتابدهنده های حاضر، ایده های خود را ارائه می دهند. به همین منظور پس از اختتامیه؛ کارگزاری نوآفرینان مشغول به آماده سازی شرکت کنندگان این رویداد، برای حضور هر چه بهتر آنان است.

پنج شنبه 20 خرداد، تیم ها طی پنج ساعت کارگاه آموزشی، نکات تکمیلی را فراگرفته و امروز برای آخرین بار در دو نوبت برای مدرسین خود، آموخته ها را ارائه می دهند.

علی اصغر سعدآبادی، رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی و دبیرعلمی رویداد کودک؛ در حاشیه این رویداد به شرکت کنندگان یادآور شد که هدف صندوق و پارک، توانمندسازی هر چه بیشتر شرکت کنندگان و در نهایت استفاده از تسهیلات موجود در زیست بوم کارآفرینی می باشد.

وی اضافه کرد: آموزش هایی که با برترین اساتید در اختیار نوآوران قرار می گیرد، فرصتی است مغتنم که ضروری است تا با تمام وجود از آن بهره گرفته و در جهت بهبود، بکار ببندند.

دبیر علمی رویداد کودک گفت: شکوفایی و به نتیجه رسیدن اولین کسب و کار های حوزه علوم انسانی، می تواند آینده ای درخشان را در زمینه سرمایه گذاری در این حوزه رقم بزند.

این رویداد برای حمایت هر چه بیشتر از ایده های منتخب در رویداد کتاب و کودک دانشگاه شهید بهشتی و در جهت تقویت کسب و کار های نوپا، برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1812

به "حضور منتخبان رویداد کتاب و کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور منتخبان رویداد کتاب و کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید