خبرنگاران منچسترسیتی به بحران انتها داد

به گزارش فیس راز، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال منچسترسیتی با فزونی خانگی مقابل آرسنال به بحران هفته های اخیر خود خاتمه داد.

خبرنگاران منچسترسیتی به بحران انتها داد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران؛ شنبه شب در ملاقاتی مهم از هفته پنجم لیگ برتر باشگاه های انگلیس، منچسترسیتی در استادیوم اتحاد از آرسنال پذیرایی کرد و به پیروزی یک بر صفر رسید.

تقابل اندیشه های گواردیولا و میکل آرتتا بر جذابیت های این ملاقات افزوده بود. آرتتا پیش از اینکه راهنمایی توپچی های لندن را برعهده بگیرد، 2 فصل به عنوان دستیار گواردیولا در سیتی فعالیت می کرد.

بازی در حالی شروع شد که هر 2 تیم احتیاج مبرمی به کسب رجحان داشتند و شاگردان پپ گواردیولا با میدان داری سعی بر رسیدن به هدف خود داشتند.

در دقیقه 23 پاس عالی سرخیو آگوئرو به فودن رسید که ضربه او را دروازه بان آرسنال دفع کرد اما توپ برگشتی به رحیم استرلینگ رسید تا او گل نخست بازی را برای سیتی به ثمر برساند.

در نیمه بازیکنان آرسنال کوشش زیادی از خود نشان دادند اما در ایجاد موقعیت خطرناک پیروز نبودند.

از سوی دیگر تیم منچسترسیتی در ضد حملات بسیار خطرناک بود.

در نهایت سیتی در اولین ملاقاتی که توانست دروازه خود را بسته نگه دارد به رجحان یک بر صفر رسید و هفت امتیازی شد و آرسنال هم 9 امتیازی باقی ماند.

پیش از این ملاقات نیز، اورتون با لیورپول به تساوی دو بر دو و همچنین چلسی با ساوتهمپتون به تساوی سه بر سه رسیدند.

از دقایقی دیگر، نیوکاسل به مصاف منچستریونایتد می رود.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1355

به "خبرنگاران منچسترسیتی به بحران انتها داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران منچسترسیتی به بحران انتها داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید