دانشگاه خوارزمی شرایط برگزاری حضوری کلاس ها را گفت

به گزارش فیس راز، دانشگاه خوارزمی شرایط برگزاری کلاس ها در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 را اعلام کرد، کلاس های کارشناسی برخی از گروه های آموزشی دانشگاه که در پردیس تهران هستند حضوری و ترکیبی برگزار می شوند.

دانشگاه خوارزمی شرایط برگزاری حضوری کلاس ها را گفت

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران؛ دانشگاه خوارزمی شرایط برگزاری کلاس ها در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 را اعلام کرد، کلاس های کارشناسی برخی از گروه های آموزشی دانشگاه که در پردیس تهران هستند حضوری و ترکیبی برگزار می شوند. معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی شرایط برگزاری کلاس ها در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 به شرح زیر اعلام کرد:

با توجه به نامه شماره 279684/2 مورخ 26 دی 1400 معاونت آموزشی وزارت علوم، مصوبات جلسات شورای آموزشی استان، شورای آموزشی دانشگاه و شورای تحصیلات تکمیلی، شرایط برگزاری کلاس ها در نیمسال دوم 1401-1400 به شرح زیر جهت اطلاع دانشجویان اعلام شد:

1 - کلیه کلاس های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی از ابتدای شروع نیمسال دوم (23 بهمن 1400) بصورت حضوری برگزار می شود.

دانشجویان که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند به اطلاعیه های معاونت دانشجویی در این ارتباط که از طریق کانال های خبری دانشگاه منتشر خواهد شد دقت نمایند، البته لازم به یادآوری است طبق اعلام رسمی دانشگاه در دفترچه آزمون های سراسری سازمان سنجش، دانشگاه تعهدی جهت خوابگاه برای رشته / گرایش های پذیرفته شده در تهران ندارد.

2- کلاس های عملی مقطع کارشناسی بصورت حضوری و فشرده مطابق اطلاع رسانی دانشکده مربوطه برگزار خواهد شد.

3- با توجه به عدم تعهد دانشگاه جهت تأمین خوابگاه در تهران و قید این مورد در دفترچه آزمون سراسری، کلاس های کارشناسی برخی از گروه های آموزشی دانشگاه که در پردیس تهران قرار دارند پس از بررسی دانشکده های مربوطه و اطلاع رسانی آن ها به دانشجویان بصورت حضوری و یا ترکیبی (حضوری - مجازی) برگزار خواهد شد، که مسلماً از طریق دانشکده به دانشجویان مذکور اطلاع رسانی خواهد شد.

4- کلیه دانشجویان باید کارت واکسن خود را در سامانه آموزشی گلستان بارگذاری نموده (حداکثر تا زمان انتخاب واحد) و شرط حضور دانشجویان در کلاس های حضوری تزریق واکسن و تأیید کارت واکسن آن ها از طریق کمیته مربوطه در دانشکده است. دانشجویانی که واکسیناسیون را انجام نداده اند (به دلیلی بیماری زمینه ای و توصیه پزشک، و یا به هر دلیلی اقدام به انجام واکسیناسیون ننموده اند) لازم است هر دو هفته یک بار نتیجه منفی آزمایش PCR ارائه، و تاییدیه بهداری دانشگاه را اخذ نمایند، در غیر این صورت حق انتخاب واحد و شرکت در کلاس ها را نداشته و باید مرخصی با احتساب در سنوات اخذ نمایند.

5- در صورتی که برخی از دانشجویان در حین برگزاری کلاس حضوری به بیماری کووید 19 مبتلا شوند، مطابق برگه استعلاجی پزشک از حضور در دانشگاه پرهیز نموده و پس از منفی شدن جواب PCR و تأیید بهداری دانشگاه امکان حضور خواهد داشت. بدیهی است در صورتی که بازه درمان با ارائه مستندات لازم طولانی شود مساعدت لازم برای حذف درس و یا مرخصی تحصیلی صورت خواهد گرفت.

6- امید است با همکاری کلیه دانشجویان عزیز، شاهد بازگشایی هر چه بهتر دانشگاه همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2095

به "دانشگاه خوارزمی شرایط برگزاری حضوری کلاس ها را گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه خوارزمی شرایط برگزاری حضوری کلاس ها را گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید