دستمزد چند هزار میلیاردی رئال به امباپه!

به گزارش فیس راز، آینده کاپیتان تیم ملی فرانسه در هاله ای از ابهام فرو رفته است. پاری سن ژرمن به او اولتیماتوم داده که تا انتها ماه جاری میلادی قراردادش را تمدید کند یا اینکه این تابستان به تیم دیگری فروخته خواهد شد.

دستمزد چند هزار میلیاردی رئال به امباپه!

گفته می گردد پاریسی ها 200 میلیون یورو قیمت روی او گذاشته اند و آماده مذاکره با هر باشگاهی هستند که حاضر به پرداخت این رقم باشد. گزارش ها در اسپانیا می گوید، رئال مادرید برنامه مالی ویژه ای برای اینکه چطور امباپه را بخرد و به او دستمزد بپردازد، ریخته است.

اولویت رئال این است که امباپه را تابستان بعدی، بدون پرداخت پول و به عنوان بازیکن آزاد بگیرد. هم چنین با خود این بازیکن قرارداد پنج ساله ای بسته خواهد شد که طبق آن، او سالانه 50 میلیون یورو (2.75 هزار میلیارد تومان) دستمزد می گیرد.

رقم فسخ قرارداد امباپه با رئال هم یک میلیارد یورو خواهد بود. جدا از این ها، رئال برنامه ندارد که برای خرید او 200 میلیون یورو به پاری سن ژرمن بپردازد؛ مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد.

پاری سن ژرمن 26 جولای برای برگزاری اردو به شرق آسیا می رود و می خواهد شرایط امباپه را تا آن زمان روشن نموده باشد. این تاریخ برای امباپه کلیدی است چون پاریس محکم روی حرفش ایستاده و گفته او را در صورت تمدید نکردن قرارداد خواهد فروخت. از سوی دیگر، رئال مادرید با دقت تمام تحولات را دنبال می نماید تا در صورت لزوم، به موقع واکنش نشان دهد.

منبع: فرارو
انتشار: 16 تیر 1402 بروزرسانی: 16 تیر 1402 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2363

به "دستمزد چند هزار میلیاردی رئال به امباپه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستمزد چند هزار میلیاردی رئال به امباپه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید