دنزل واشینگتن با این فیلم سینماها را گرفت ، کسب بالاترین امتیاز

به گزارش فیس راز، فیلم اکوالایزر 3 با بازی دنزل واشینگتن در اولین آخر هفته اکرانش به فروش 34 میلیون دلاری رسید و با احتساب فروش در روز کارگر که تعطیل عمومی است 43 میلیون دلار خواهد فروخت.

دنزل واشینگتن با این فیلم سینماها را گرفت ، کسب بالاترین امتیاز

به گزارش خبرنگاران، سومین قسمت از فیلم مهیج دنزل واشینگتن اکوالایزر یا برابرساز به کارگردانی آنتوان فوکوا با فروش 34.5 میلیون دلار در اولین آخر هفته اکرانش و فروشی حدود 43 میلیون دلار تا سرانجام دوشنبه که تعطیلات روز کارگر است، صدر باکس آفیس آمریکا را مال خود کرد تا عنوان دومین آخر هفته بزرگ روز کارگر را به نام خود کند.

گرچه این تعطیلات چندان در کشاندن مردم به سینماها شناخته شده نیست، اما فیلم واشینگتن پس از پرفروش ترین فیلم مارول در سال 2021 یعنی شانگ چی و افسانه ده حلقه که 75 میلیون دلار در 3 روز نخست و 94.6 میلیون دلار تا سرانجام دوشنبه فروخته بود، قرار می گیرد.

اندازه استقبال برای اکوالایزر نشان دهنده جایگاه دنزل واشینگتن در نزد سینمادوستان است. این فیلم امتیاز A را در سایت سینمااسکور از تماشاگران به دست آورد و 76٪ را در راتن تومیتوز از منتقدان کسب کرد تا بالاترین امتیاز این سه گانه را به خود اختصاص داده باشد.

اکوالایزر 3 بعلاوه 26.1 میلیون دلار در باکس آفیس بین المللی کسب کرد تا آغاز کارش را در سطح دنیا با 60.6 میلیون دلار ثبت کند.

سال 2014 فیلم اول کارش را با فروش 34 میلیون دلار و سال 2018 فیلم دوم با فروش 36 میلیون دلار در افتتاحیه آغاز نموده بودند. 2 فیلم اول که آنها هم به کارگردانی آنتوان فوکوا ساخته شده بودند، هر یک بیش از 100 میلیون دلار در باکس آفیس داخلی آمریکا و نزدیک به 200 میلیون دلار در سطح دنیای عبور کردند. اکولایزر 3 که به وسیله سونی، تی اس جی و ایگل پیکچرز تأمین مالی شد، 70 میلیون دلار هزینه داشت و تا سرانجام اکران خود، رقم مشابهی را هدف قرار داده است.

در این فیلم داکوتا فانینگ با واشینگتن همراه شده تا دومین همکاری واشینگتن و فانینگ بعد از فیلم مردی در آتش در سال 2004 که فانینگ در نقش یک دختر بچه ظاهر شده بود، شکل بگیرد. در عین حال این پنجمین همکاری واشینگتن و فوکواست. فوکوا چندی پیش گفت علاقه مند به بازگشت به عنوان کارگردان برای قسمت بعدی است، اگر دنزل واشینگتن علاقه مند به بازگشت به نقش باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1402 بروزرسانی: 13 شهریور 1402 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2384

به "دنزل واشینگتن با این فیلم سینماها را گرفت ، کسب بالاترین امتیاز" امتیاز دهید

1 کاربر به "دنزل واشینگتن با این فیلم سینماها را گرفت ، کسب بالاترین امتیاز" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنزل واشینگتن با این فیلم سینماها را گرفت ، کسب بالاترین امتیاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید