دوستی مهر: بازی با کانادا از رویارویی با آرژانتین هم سخت تر است

به گزارش فیس راز، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان تاکید نمود، برای تیمش دیدار مقابل کانادا از بازی با آرژانتین نیز سخت تر است.

دوستی مهر: بازی با کانادا از رویارویی با آرژانتین هم سخت تر است

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی دوستی مهر در نشست خبری پیش از دیدار تیم نوجوانان ایران برابر کانادا که عصر امروز (دوشنبه) در سالن اجتماعات استادیوم الاهلی برگزار گردید، گفت: تمام تیم های حاضر در جام جهانی سخت و خوب هستند، همه تدارک خوبی دیده و برای قهرمانی به جام جهانی آمده اند. بازی مسئله ای با کانادا داریم، زیرا کانادایی ها برابر اتریش نشان دادند از توان بالای فیزیکی و فنی برخوردار هستند و در مجموع روز سختی پیش رو داریم. کانادا مربی با دانش و فهیمی دارد که از تجربه بالایی برخوردار است و باید با تمام کوشش مقابل آنها برنامه خود را به خوبی پیش ببریم.

وی در خصوص پیش بینی اش از بازی ایران مقابل کانادا اضافه نمود: برای بازی با کانادا 2 مشکل داریم، اول این مسابقه ساعت 17 و در گرمای بالا برگزار می گردد. دومین مشکل اینکه بازیکنان ما مقابل آرژانتین خوب بازی کردند و حالا کانادا است که با انگیزه و شناخت بالاتر مقابل ما صف آرایی می نماید.

دوستی مهر کار تیمش را در مصاف با کانادا سخت خواند و اضافه نمود: در این 2 روز با بازیکنان صحبت کردیم و به آنها گفته ایم کانادا از آرژانتین سخت تر است. باید ما اینگونه فکر کنیم تا با تمام قدرت به میدان رفته و در این بازی سخت به پیروزی دست یابیم. نتیجه بازی فردا مقابل کانادا برای ما بسیار تاثیرگذار است. برای صعود به مرحله بعد تمام کوشش مان را به کار می بندیم تا بتوانیم در این بازی به پیروزی دست یابیم.

وی همچنین اعلام کرد: تمام تیم هایی که به جام جهانی آمده اند، سخت و قدرتمند هستند اما نام برخی ها روی تیم های دیگر سنگینی می نماید. البته الان تمام تفکرمان روی بازی با کانادا است. روزی که به دبی آمدیم تمام تمرکزمان روی آرژانتین بود و امروز هم به هیچ چیز دیگری جز تیم کانادا فکر نمی کنیم. بعد از این بازی و پیروزی برابر کانادا، در خصوص اول، دوم یا سوم شدن در گروه تصمیم می گیریم.

آیا 2 روز استراحت برای تیم های نوجوانان کافی است؟، این سوال یکی از خبرنگاران خارجی بود که دوستی مهر اینگونه به آن پاسخ داد: 2 روز استراحت در رده نوجوانان و جوانان کافی است. تصورم این است که بازیکنان در ارائه فوتبال قوی و محکم از نظر بدنی مسئله ای نداشته باشند، ضمن اینکه تیم پزشکی خوب داریم که توانستند در این 3،2 روز بازیکنان را به شرایط بازی برگردانند.

دوستی مهر در پاسخ به این سوال که هوای اینجا امارات برای ایران امتیاز مثبتی در مقابل سایر تیم ها از جمله کانادا است، گفت: ما در شرایط آب و هوایی سخت تمرین کردیم، چیزی که سد راه ما بوده این است که آنها باتجربه تر هستند، زیرا بازی نخست خود را هم در این ساعت برگزار نموده و بهتر از ما با شرایط بازی در این هوا آشنا هستند.

امیرحسین کریمی، هافبک تیم فوتبال نوجوانان ایران در این نشست خبری گفت: ما در این چند روز ریکاوری خوبی از نظر روحی و روانی انجام دادیم و حتی تیم فردا را خوب بررسی کردیم تا بتوانیم نتیجه خوبی برابر آنها به دست آوریم.

وی اضافه نمود: بعد از بازی آرژانتین استرس هایی داشتیم که بعد از نیمه نخست آنها را رفع کردیم. کانادا را نباید دست کم بگیریم، زیرا قابلیت بالایی دارند. مربیان از نظر روحی - روانی خیلی خوب کار کردند، امیدواریم بدون استرس به میدان رفته و ببریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 306

به "دوستی مهر: بازی با کانادا از رویارویی با آرژانتین هم سخت تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوستی مهر: بازی با کانادا از رویارویی با آرژانتین هم سخت تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید