دولت فرانسه تمام موجودی و فراوری ماسک در ماه های آینده را تصاحب می نماید

به گزارش فیس راز، امانوئل مکرون،رئیس جمهور فرانسه گفت دولت همه ذخیره موجود ماسک های صورت و فراوری آن در ماه های آینده را برای مبارزه با شیوع کورونا در این کشور تصاحب خواهد نمود.

دولت فرانسه تمام موجودی و فراوری ماسک در ماه های آینده را تصاحب می نماید

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین مکرون در توئیتی نوشت: ما این ماسک ها را میان کارکنان بهداشتی و مردم مبتلا به ویروس کورونا در فرانسه توزیع خواهیم کرد.

موجودی ماسک های صورت و مواد ضدعفونی کننده دست در چند روز اخیر در داروخانه های فرانسه تمام شده است و بعضی از فروشگاه ها و سایت های فروش آنلاین قیمت آنها را بالا برده اند. این افزایش قیمت باعث شد برونو لو مر، وزیر دارایی فرانسه از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و ضد کلاهبرداری فرانسه بخواهد در این مورد تحقیق کند و هشدار داد که دولت می تواند در صورت لزوم با دستور قیمت های ماسک ها و ژل های ضدعفونی را تنظیم کند.

فرانسه روز سه شنبه 13 اسفند چهارمین مرگ ناشی از ویروس کورونا را در یک مرد 92 ساله در بخش موربین در بریتانی، یکی از سه کانون شیوع بیماری در فرانسه، گزارش کرد.

تا به حال 204 مورد ثابت شده کورونا در فرانسه گزارش شده است.

حدود 120 مدرسه در فرانسه تعطیل شده اند و گردهمایی جمعیت های بیش از 5000 نفر در فضاهای دربسته ممنوع شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 919

به "دولت فرانسه تمام موجودی و فراوری ماسک در ماه های آینده را تصاحب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت فرانسه تمام موجودی و فراوری ماسک در ماه های آینده را تصاحب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید