آشنایی با رستوران های تایلند

به گزارش فیس راز، غذاهای تایلندی یکی دیگر از عواملی است که باعث جذب گردشگران زیادی از سراسر دنیا می گردد . متنوع ترین غذاها را در منوی رستوران های تایلندی خواهید دید . به علاوه غذاهای سنتی ، در تایلند طعم غذاهای بین المللی و غذاهای ملل دیگر را هم می توانید بچشید . غذاهای چینی ، غذاهای هندی ، ایتالیایی و … در تایلند هواداران زیادی دارد . در اینجا اطلاعاتی راجع به رستوران های تایلند خواهید دید . با ما همراه باشید .

آشنایی با رستوران های تایلند

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید.

رستوران های تایلند

بانکوک یکی از شهرهای دنیا است که بهترین رستوران ها را دارد . در رستوران های بانکوک انواع غذاهای تایلندی و همچنین غذاهای ملت های دیگر سرو می گردد . بانکوک جوابگوی هر نوع ذائقه ای است .

بهترین سرآشپزها در رستوران های پاتایا و رستوران های پوکت هستند . این رستوران ها از بهترین موادغذایی تازه و ادویه هایی با طعم های عجیب استفاده می نمایند تا بتوانند ذائقه های گوناگون را جوابگو باشند .

یکی از بهترین مکان ها برای غذاخوردن در تایلند ، رستوران های خیابانی تایلند هستند . اگر به تایلند بروید و غذای خیابانی تایلند را نخورید ، به راستی که چیزی را ازدست داده اید . طعم این غذاها تا مدتها زیر زبانتان خواهد ماند . راستی نگران بهداشت این غذاخوری ها نباشید . غذاخوری های خیابانی تایلند به شدت توسط بهداشت نظارت می شوند .

اگر هم طعم غذای تایلندی با مذاق تان سازگار نباشد ، می توانید به رستوران های ایرانی در تایلند بروید و از خوردن غذاهای ایرانی لذت ببرید .

منبع: لذت سفر
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 248

به "آشنایی با رستوران های تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با رستوران های تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید