زیرساخت های گردشگری رامیان توسعه می یابد

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران، جواد صادقلو، صبح پنجشنبه، در نشست با رسانه ها به نشست مشترک با مدیرکل میراث فرهنگی گلستان اشاره نمود و گفت: در این نشست تفاهم نامه همکاری بین میراث فرهنگی، فرمانداری و مدیریت شهری رامیان امضا شد.

زیرساخت های گردشگری رامیان توسعه می یابد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی از کوشش برای تهیه بسته های سرمایه گذاری، عکس و فیلم از جاذبه های گردشگری وصنایع دستی شهر رامیان خبرداد و گفت: مطالعه و پیگیری برای ثبت آثار ملی، طبیعی و معنوی شهر رامیان مثل گل رامیان به عنوان بزرگترین چشمه طبیعی کشور، مراسم ظهر عاشورا به عنوان میراث معنوی و مدرسه قدیمی ایرج یا همان نیکان فعلی و کاخ شاهی روبروی شهرداری به عنوان میراث تاریخی در دستور کار است.

وی اضافه کرد: در بحث تهیه کتابنامه گردشگری استان گلستان تصمیم بر آن است که سهم شهر رامیان در آن لحاظ گردد و همچنین برای جاذبه های گردشگری شهر رامیان نیز بروشور تهیه گردد.

وی از همکاری با شرکت های گردشگری برای جذب گردشگر خبرداد و بیان نمود: در مکان های گردشگری همچون تفرجگاه باغ تاشته و منطقه نیلبرگ و گل رامیان زیر ساخت های گردشگری تامین می گردد.

فرماندار شهرستان رامیان در سرانجام با تاکید بر اینکه مقرر شده شورای شهر و شهرداری رامیان بخشی از هزینه های اقدامات فوق الذکر را تامین نمایند، گفت: در خصوص حمام ایلخانی نیز تصمیم اینگونه شد که ابتدا شورای شهر به وسیله فراخوان عمومی نوع کاربری حمام فوق را تعیین نموده و به سازمان میراث فرهنگی اعلام کند، سپس سازمان بر اساس کاربری پیشنهادی نسبت به تعمیر و تجهیز مکان فوق اقدام کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 773

به "زیرساخت های گردشگری رامیان توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های گردشگری رامیان توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید