ساعت هوشمند تازه هواوی با قابلیت میزان گیری فشار خون

به گزارش فیس راز، به نظر می رسد سرمایه گذاری شرکت هواوی برای تحقیق و توسعه پوشیدنی های هوشمند به نتیجه رسیده است. این شرکت در این هفته از بزرگترین آزمایشگاه تحقیقاتی خود که بر آزمایش و توسعه ابزار های پوشیدنی برای سلامت و تناسب اندام تمرکز دارد، رونمایی کرد. یک منبع مطلع اکنون فاش نموده است که شرکت هوآوی در ماه دسامبر از ساعت هوشمند Watch D با قابلیت نظارت بر فشار خون، رونمایی خواهد نمود.

ساعت هوشمند تازه هواوی با قابلیت میزان گیری فشار خون

به گزارش خبرنگاران، این ساعت هوشمند تحولی در نظارت بر فشار خون انسان ایجاد خواهد نمود. این ساعت قادر است مجموعه ای از داده ها را با سرعت زیاد ارائه دهد که در تحقیقات نو مرتبط با شناخت پدیده فشار خون یاری شایانی می نماید.

به علت پیچیدگی های موجود برای خوانش دقیق و قابل اعتماد فشار خون، تنها تعداد کمی از پوشیدنی های هوشمند وجود دارند که نظارت بر فشار خون را ارائه می دهند. شرکت هواوی اخیراً گواهینامه ساخت یک دستگاه پوشیدنی را دریافت نموده است که قابلیت کنترل فشار خون را داراست و این مطلب درستی شایعه عرضه قریب الوقوع Watch D با قابلیت نظارت بر فشار خون را تقویت می نماید.

تصاویر تبلیغاتی ادعایی Huawei Watch D که به تازگی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده، شباهت چندانی با ساعت های هوشمند قبلی هواوی ندارد. این ساعت هوشمند نو دارای طراحی مستطیلی با صفحه نمایش مستطیلی و دو دکمه در سمت راست است.

مقدار پیشرفت هواوی برای دریافت گواهینامه های لازم برای Watch D در خارج از چین هنوز تعیین نیست. جزئیات قیمت Huawei Watch D نیز هنوز تعیین نشده و تا به امروز شرکت هواوی در خصوص جزئیات فاش شده از Watch 5 هیچ گونه واکنشی نشان نداده است.

منبع gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2057

به "ساعت هوشمند تازه هواوی با قابلیت میزان گیری فشار خون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند تازه هواوی با قابلیت میزان گیری فشار خون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید