سه چمدان هوشمند برای عاشقان تکنولوژی

به گزارش فیس راز، با جدیدترین چمدان های هوشمند دنیا حتی در جاده ها هم آنلاین باشید. این بار در خبرنگاران به بررسی چند نمونه از جدیدترین چمدان های هوشمند با قابلیت های متفاوتی نظیر مکان یاب، شارژر تلفن، ترازو و غیره و مقایسه قیمت های آنها در بازار می پردازیم.

سه چمدان هوشمند برای عاشقان تکنولوژی

چمدان های قدیمی در حال به روزرسانی هستند. هرچند نوآوری دیر به صنعت چمدان سازی که بر طبق آمارهای موسسه کالاهای سفر بازدهی معادل3.3 بیلیون دلار در آمریکا داشته رسیده است اما بیشتر شرکت ها در حال حاضر چمدان های مجهز به فن آوری پیشرفته شامل مکان یاب، شارژر تلفن و امکانات به روز جهت اتصال مسافران به شبکه را به بازار معرفی کرده اند . بلو اسمارت و سامسونت شرکت هایی بودند که نخستین ساک های هوشمند را ارائه دادند و اکنون تومی ((Tumi با ای تی اند تی (AT&T) و لاگ ترک (Lug Track) همراه شده است تا امسال مکان یاب جهانی خود را ارائه و ارتقا دهد. در ادامه به معرفی سه چمدان تازه طراحی شده می پردازیم که زندگی را در جاده ها آسان تر می کنند .

رادن (Raden): زمانی سهامدار و وکیل شرکتی خصوصی به نام جاش اوداشکین به مدت دو سال بر روی خط تولید چمدان هایی حاصل از ترکیب تکنولوژی پیشرفته با صنعت کار کرد. مهندسان و مشاوران سابق تومی و بیتس در به ثمر رساندن دو محصول تحت عنوان رادن به وی کمک کردند .

خصوصیات : این چمدان ها در هر دو مقدار قابل حمل در هواپیما و بزرگ تر در دسترس و به شارژر، فن آوری جی پی اس و ترازویی مجهز هستند که به مسافر کمک می کند تا از پرداخت جریمه اضافه بار اجتناب کند. همچنین اپلیکیشن رادن اطلاعات مفیدی در رابطه با سفر را در اختیار مسافر قرار می دهد. اطلاعاتی نظیر بهترین جهت رسیدن به فرودگاه، تی اس ای (TSA) زمان انتظار و شرایط آب و هوا .

قیمت : چمدان های رادن ضد خش بوده و در هفت رنگ قابل دسترس است. ساک دستی قابل حمل در هواپیما 22 اینچی آن 295دلار قیمت دارد،28 اینچی 395 دلار و قیمت هر دو آن ها باهم معادل595 دلار است .

اوی (Away): دو مدیر اجرایی شرکت واربی پارکر (Warby parker) تیمی را تشکیل دادند که علاوه بر محصولات مد روز مربوط به چشم به این حوزه تازه ابزارآلات سفر هم توجه نشان دادند .

خصوصیات : اولین نمونه از این محصول یک چمدان قابل حمل دستی با روکش سخت و بسیار شیک است که در زیر دسته قابل تنظیم آن، باتری جاسازی شده است که قابلیت شارژ با کابل یو اس بی را دارد. پیش از سفر چمدان باید به مدت چهار ساعت شارژ شود تا قدرت کافی برای بیش از پنج مرتبه شارژ کردن آیفون شما را داشته باشد. این محصول از پلی کربنات نازک و فوق العاده سبکی ساخته شده که خراشیده نشده و ترک نمی خورد. به علاوه این چمدان از قفل پیشرفته تی اس ای، یک ساک قابل جدا شدن جهت لباسشویی و لایه فشرده ای برای بسته بندی بار بیشتر برخوردار است. قرار است در تابستان امسال، دو مقدار چمدان بزرگتر باری آن هم عرضه شود .

قیمت: نوع دستی آن در چهار رنگ آبی، سبز، خاکی و مشکی باقیمت 225دلار موجوداست .

ریموا : این برند آلمانی 118 ساله امروزه بر تولید چمدان های باری با رویه سخت متمرکز شده است .

خصوصیات : روی دسته این چمدان یک صفحه نمایش دیجیتالی قرار گرفته است که جایگزین بارکدهای کاغذی استاندارد شده است که هر آن احتمال پاره شدن آن وجود داشته و دلیل اصلی گم شدن بارها در سفر است. در حال حاضر، این ویژگی تنها با خطوط هواپیمایی لوفتانزا هماهنگ شده است اما انتظار می رود که تا اواسط 2017 بیشتر خطوط هواپیمایی از این امکان استفاده کنند. مسافران پرواز می توانند با استفاده از اپلیکیشن لوفتانزا، بار خود را پس از رسیدن به فرودگاه چک کنند. صفحه نمایش این چمدان ها از جنس شیشه ای است که ده برابر قویتر از صفحه تلفن های هوشمند بوده و طراحی آن به گونه ای است که ترک نمی خورد .

قیمت : این چمدان ها فعلا در اروپا موجود است و انتظار می رود که تا اوایل تابستان در آمریکا هم قابل دستیابی باشد. در رنگ ها و مقدار های متنوع و همه مخصوص بار عرضه و قیمت آن از 670 دلار شروع می شود .

منبع: کجارو / fortune.com
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2109

به "سه چمدان هوشمند برای عاشقان تکنولوژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه چمدان هوشمند برای عاشقان تکنولوژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید