شوت های شلخته و بی هدف برای دربی سرد مرکز

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران، دربی 97 مرکز در حالی بین تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران بدون گل به سرانجام رسید که عملکرد بازیکنان دو تیم انتقاداتی را از عملکرد آنها به همراه داشت.

شوت های شلخته و بی هدف برای دربی سرد مرکز

تاکتیک های یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی سبب شد تا دروازه بانان دو تیم بدون کوچک ترین احساس خطر، نود دقیقه را پشت سر بگذرانند.

بازیکنان دو تیم در حالی سعی داشتند همدیگر را محک بزنند که تعداد پاس های کوتاه آنها در زمین خودشان دو برابر تعداد پاس ها در زمین حریف بود.

استقلالی ها که سعی داشتند بازی را از دفاع آغاز نمایند هر وقت به در بسته خوردند توپ را به طور مستقیم برای رودی ژستد و کوین یامگا ارسال کردند تا دو بازیکن خارجی بتوانند فشار حریف را کم نمایند اما آنها هم راه به جایی نمی بردند تا خیلی زود آبی ها حالت دفاعی پیدا نمایند.

در و دیوار جای بهتری بود!

11 شوت سهم دو تیم در دربی 97 بود. استقلال تهران 5 و پرسپولیس 6 شوت زدند که هیچیک راه به چارچوب پیدا نکرد. حسینی در جریان ملاقات تنها دو بار به خاطر ارسال از جناحین روی زمین افتاد و حامد لک نیز تنها یک بار روی اشتباه فرشاد فرجی دنبال توپ دوید تا جلوی پای مهاجم آبی پوشان نیفتد.

مهاجمان دو تیم در حالی هیچ عملکرد قابل قبولی از خود نداشتند که تعداد توپ های دریافتی آنها نیز در مجموع کمتر از 10 بار در داخل محوطه جریمه بود.

پرسپولیس روی مرز 500

سرخپوشان مرکز در این ملاقات، 503 پاس به همدیگر داشتند که 428 توپ سال به هم تیمی آنها رسید. دقت پاس 85 درصدی پرسپولیس سبب شد تا هافبک های پرسپولیس مالکیت توپ بیشتری هم پیدا نمایند. کمال کامیابی نیا بارها با انتقال توپ به میلاد سرلک و مهدی ترابی میخواهد موتور گلزنی تیمش را روشن کند اما بازی محتاطانه هر دو تیم مانع از حملات گسترده در این ملاقات شد.

موفقیت استقلال در هوا

خط دفاعی و حمله استقلال تهران آماری قابل قبول در زدن ضربات نخست هنگام ارسال توپ های بلند و هوایی داشتند. سیاوش یزدانی در خط دفاع و رودی ژستد به عنوان مهاجم استقلال توانستند به خوبی از پس این کار برآیند. علی نعمتی در پرسپولیس نیز عملکردی قابل قبول داشت و توانست برترین بازیکن خط دفاع با 8 توپ ربایی لقب بگیرد.

جنجالی های نچسب

بازیکنان و مربیان استقلال و پرسپولیس هر بار برخوردی صورت گرفت سمت موعود بنیادی فر رفتند تا او را بابت سوت هایی که زده است مواخذه نمایند. رفتارهای پرتنشی که بنیادی فر را مجبور کرد بارها در سوت خود دمیده و مانع از جریان بازی گردد. جنجال هایی که بدون شک برای بیشتر طرفداران دو تیم که پای تلویزیون نشسته بودند نداشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2043

به "شوت های شلخته و بی هدف برای دربی سرد مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوت های شلخته و بی هدف برای دربی سرد مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید