عدم اجرای طرح های عمرانی آسیب جدی به توسعه اقتصاد منطقه است

به گزارش فیس راز، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر لزوم مشخص تکلیف طرح های نیمه تمام گردشگری در استان گفت: عدم اجرای طرح های عمرانی آسیب جدی به توسعه اقتصاد منطقه وارد می نماید.

عدم اجرای طرح های عمرانی آسیب جدی به توسعه اقتصاد منطقه است

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش از ، منوچهر فخری در جلسه کمسیون ماده پنج شهر سمنان ضمن بیان اینکه طرح فرهنگی و گردشگری ساخت هتل در شهر سمنان که 10 سال معطل مانده است در اسرع وقت، مشخص تکلیف گردد، گفت: عدم اجرای طرح های عمرانی آسیب جدی به توسعه اقتصاد و شهرسازی وارد می نماید.

او بابیان اینکه طرح معطل مانده ساخت هتل واقع در ضلع شمال غربی میدان امام حسین (ع) سمنان باید در کمترین زمان ممکن مشخص تکلیف گردد، توضیح داد: این سهل انگاری از سوی متقاضی و کوتاهی از سوی مسئولان امر در پیگیری اجرای طرح، به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه درصورتی که تکلیف این زمین به زودی روشن نگردد کاربری آن به فضای سبز تغیر خواهد نمود، ابراز داشت: مدیران کل عضو گروه ماده پنج، به صورت مستمر و شخصاً در جلسات این گروه شرکت کرده و از اعزام کارشناس، نماینده و معاون خودداری نمایند.

فخری یادآور شد: در این جلسه 28 مورد از پرونده های گروه ماده پنج شهر سمنان موردبررسی و بحث و گفتگو نهاده شد.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1048

به "عدم اجرای طرح های عمرانی آسیب جدی به توسعه اقتصاد منطقه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم اجرای طرح های عمرانی آسیب جدی به توسعه اقتصاد منطقه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید