تور دبی ارزان: علی: بازیکنان امارات نباید روی قدرت ایران تمرکز نمایند

به گزارش فیس راز، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال امارات درباره ملاقات حساس این تیم برابر ایران در دور سوم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 صحبت کرد.

تور دبی ارزان: علی: بازیکنان امارات نباید روی قدرت ایران تمرکز نمایند

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه البیان امارات، منذر علی درباره ملاقات تیم های ملی فوتبال امارات و ایران که ساعت 20:15 دقیقه پنجشنبه شب در چارچوب گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا در استادیوم زعبیل دبی برگزار می گردد،گفت: ما باید خوش بین باشیم و در هر شرایط و اتفاقی همراه تیم ملی امارات شویم. باید به این تیم برای ملاقات با ایران انگیزه دهیم.

این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال امارات اضافه کرد: آمادگی بازیکنان تیم ملی فوتبال امارات پس از انجام 6 هفته لیگ داخلی بهتر به نظر می رسد. بنابراین آنها اکنون آمادگی 80 تا 90 درصدی دارند که باعث می گردد تیم بهتری از نظر فنی و جسمانی در اختیار داشته باشیم. مهم است که کادر فنی امارات با راهنمایی فان مارویک روی برنامه های تاکتیکی و فنی ملاقات با ایران تمرکز کند. به ویژه اینکه سرمربی همگام با سایر اعضای این تیم مسئولیت امتیازهای از دست رفته را در ملاقاتهای قبلی به خاطر درک نادرست از فرایند بازی و تعویض های بی فایده دارد.

منذر علی در سرانجام گفت: از بازیکنان امارات می خواهم همه توان خود را به کار گیرند و از شانس 50 درصدی خود در بازی با ایران استفاده نمایند. تاریخ و آمار بازی های گذشته تیم های ملی امارات و ایران مربوط به گذشته است. نباید به این موضوع در زمین بازی توجه گردد تا بازیکنان امارات بتوانند با تمرکز کامل و تکیه بر توانمندی خود به پیروزی بدون اینکه حریف چقدر قدرتمند است دست یابند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1921

به "تور دبی ارزان: علی: بازیکنان امارات نباید روی قدرت ایران تمرکز نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: علی: بازیکنان امارات نباید روی قدرت ایران تمرکز نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید