علی دشتی: 10 نفره شدیم اما انگار با 12 بازیکن بازی می کردیم، اخراج سارفو کار ما را خراب کرد

به گزارش فیس راز، علی دشتی بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت که این تیم با وجود داشتن یک یار کمتر نسبت به استقلال انگار با یک بازیکن بیشتر از این تیم بازی می کرد.

علی دشتی: 10 نفره شدیم اما انگار با 12 بازیکن بازی می کردیم، اخراج سارفو کار ما را خراب کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی دشتی پس از پیروزی تیم فوتبال سایپا مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در پاسخ به صحبت خبرنگاری که او را گربه سیاه استقلال نامید، گفت: این طور نیست. من کوشش می کنم در همه بازی ها با صددرصد توانم بازی کنم. در این دیدار هم همه بازیکنان کوشش کردند و در حالی که 10 نفره بودیم، انگار با 12 بازیکن در زمین بازی می کردیم. در دفاع و حمله عملکرد خیلی خوبی داشتیم. خدا را شکر توانستیم بازی را به ضربات پنالتی بکشانیم و پیروز شویم.

وی ادامه داد: اخراج مدافع ما هم کار ما را خراب کرد و دوست داشتیم که در 90 دقیقه کار را تمام کنیم. یک شوت هم به تیر دروازه استقلال زدیم که اگر آن توپ گل می شد شرایط مسابقه تغییر می کرد و بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود ما پایان می یافت.

هافبک تیم سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا تیم سایپا می تواند به قهرمانی جام حذفی برسد یا خیر؟، توضیح داد: ما برای این مسابقات برنامه داریم. قهرمانی در جام حذفی نزدیک ترین راه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست و ما به همین صورت به سمت قهرمانی می رویم.

دشتی در خصوص اخراج ساموئل سارفو، مدافع تیم سایپا هم خاطر نشان کرد: این هم از بدشانسی سارفو بود. او زحمت زیادی می کشد. در این بازی بازیکنان زحمات زیادی کشیدند و ما می خواستیم پیروز بازی شویم که به این مهم رسیدیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 105

به "علی دشتی: 10 نفره شدیم اما انگار با 12 بازیکن بازی می کردیم، اخراج سارفو کار ما را خراب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی دشتی: 10 نفره شدیم اما انگار با 12 بازیکن بازی می کردیم، اخراج سارفو کار ما را خراب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید