بگوویچ: اگر باشگاه مرا نخواهد با یک گودبای پارتی جدا می شوم، کاری نمی توان کرد جز نگاه به آینده

به گزارش فیس راز، سرمربی تیم فوتبال گل گهر پذیرفته است اگر باشگاه سیرجانی او را نخواهد، خیلی راحت از این تیم جدا گردد.

بگوویچ: اگر باشگاه مرا نخواهد با یک گودبای پارتی جدا می شوم، کاری نمی توان کرد جز نگاه به آینده

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، وینگو بگوویچ پس از شکست 2 بر یک تیم گل گهر سیرجان مقابل استقلال در هفته ششم لیگ برتر گفت: چیزی نیست که بگویم. قطعاً حق ما در این بازی باخت نبود. وقتی بازی یک - یک بود، بازیکنانم یک فرصت خوب گلزنی را از دست دادند و روی اشتباه دروازه بان مان هم استقلال گل دوم را زد.

وی در ادامه اضافه کرد: بعد از گل دوم استقلال، موقعیت هایی داشتیم که می توانستیم استفاده کنیم، اما نشد. از نحوه بازی تیمم راضی هستم. دو روز قبل از بازی در تمرینات با بچه ها کار کردیم و همان تمرینات را در بازی به اجرا درآوردند. متأسفم که بازیکنانم کوشش زیادی کردند، اما کوشش آنها برای پیروزی مقابل استقلال کافی نبود.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با اشاره به مسائل داوری مسابقه گفت: من معمولاً درباره داوری صحبت نمی کنم. اگر آن صحنه و به هم خوردن تعادل مهرداد بایرامی پنالتی نبود، حداقل یک خطای پشت محوطه و کارت زرد برای بازیکن حریف بود. با این حال کاری نمی توان کرد جز نگاه به آینده و مطمئنم تیمم نتایج خوبی کسب خواهد نمود.

بگوویچ درباره اینکه آیا با نتایج کسب شده به ادامه همکاری با گل گهر امیدوار است یا نه، گفت: چرا این سؤال را می پرسید؟ خیلی کار ساده ای است. اگر باشگاه به من اعتقاد دارد، به کارمان ادامه می دهیم و اگر اعتقاد ندارد، خیلی راحت از هم جدا می شویم. جالب است که فقط رسانه های سیرجان این سؤال را از ما می پرسند و آنها برای کاری که ما انجام می دهیم، احترامی نمی گذارند.

وی درباره برنامه هایی که برای تقابل با استقلال داشتند، گفت: برنامه ما این بود به استقلال اجازه بدهیم جلو بیاید تا از ضدحملات استفاده کنیم. دیدید که چند موقعیت هم با همین برنامه به دست آوردیم، اما استفاده نکردیم. در دقایق آخر هم چند موقعیت به دست آوردیم که برای به ثمر رساندن گل کافی نبودند.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر در پاسخ به این پرسش که اگر همچنان حضورش در این تیم ادامه داشته باشد، می تواند گل گهر را از بحران خارج کند، گفت: من کاملاً به این مسئله مطمئن و امیدوارم. فصل گذشته هم در لیگ دسته اول ما این شرایط را داشتیم که نتایج خوبی نگرفتیم، اما باشگاه به ما اعتماد کرد، ادامه همکاری دادیم و به لیگ برتر صعود کردیم. این اتفاقی است که در هر جای جهان برای مربیان رخ می دهد و شاید باشگاه به این نتیجه برسد که به همکاری ادامه ندهیم.

بگوویچ در پایان توضیح داد: اگر باشگاه تصمیمش این باشد که دیگر با من همکاری نداشته باشد، یک گودبای پارتی می گیرم و ارتباطم هم با باشگاه را حفظ می کنم. آنهایی که سال گذشته کنار ما بودند، دیدند چه شرایطی برای صعود به لیگ برتر داشتیم. با این حال هر تصمیمی باشگاه بگیرد، به آن احترام می گذارم و هر کمکی هم بتوانم انجام خواهم داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 525

به "بگوویچ: اگر باشگاه مرا نخواهد با یک گودبای پارتی جدا می شوم، کاری نمی توان کرد جز نگاه به آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بگوویچ: اگر باشگاه مرا نخواهد با یک گودبای پارتی جدا می شوم، کاری نمی توان کرد جز نگاه به آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید