فردا؛ شروع اردوی 2 هفته ای تیم ملی اسلالوم در تایلند

به گزارش فیس راز، خبرنگاران: تیم ملی اسلالوم کشورمان اردویی 2 هفته ای در کشور تایلند برگزار می نماید.

فردا؛ شروع اردوی 2 هفته ای تیم ملی اسلالوم در تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، تیم ملی اسلالوم کشورمان خود را برای حضور در بازی های آسیایی اینچئون آماده می نماید. این رقابت ها برای اولین بار در پیست اسلالوم در آب های آرام برگزار خواهد شد به همین منظور تیم ملی اسلالوم در 2 بخش آقایان و بانوان با حضور 8 قایقران برای حضور در یک اردوی آمادگی 2 هفته ای و مسابقه تدارکاتی راهی تایلند می شود.

این اردو از فردا (پنج شنبه) در شهر ناخن نایوک تایلند شروع می شود و پاروزنان کشورمان شنبه 28 تیر در یک مسابقه تدارکاتی حضور خواهند داشت. این تیم 8 مرداد به کشورمان باز می شود تا ادامه مراحل آماده سازی خود را در پیست اسلالوم دریاچه آزادی طی کند.

فرشته حسینی و شقایق سید یوسفی در بخش کایاک بانوان، سونیا گماری و الهام صفاری در بخش کانوی بانوان، محمدصدیق حشمتیان و مرتضی کیان منش در بخش کایاک آقایان و مهدی کریمی و امیرمحمد فتاح پور در بخش کانوی آقایان نفرات حاضر در این اردو هستند.

مصطفی ثمری مدیر تیم های ملی و سرمربی، مسعود خدایاری مربی آقایان، کتایون اشرف مربی بانوان و منیره نصر یاری مربی بانوان راهنمایی تیم ملی اسلالوم کشورمان در این اردو را بر عهده دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 560

به "فردا؛ شروع اردوی 2 هفته ای تیم ملی اسلالوم در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا؛ شروع اردوی 2 هفته ای تیم ملی اسلالوم در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید