قیمت هتل بعد از ماه رمضان افزایش نمی یابد، مردم به تابلوی نرخ در هتل ها توجه نمایند

به گزارش فیس راز، خبرنگاران: رئیس اتحادیه هتل و هتل آپارتمان های استان تهران گفت: هیچگونه افزایش قیمتی بعد از ماه مبارک رمضان در زمینه نرخ هتل ها نخواهیم داشت و همه قیمت ها همان نرخ مصوب است.

قیمت هتل بعد از ماه رمضان افزایش نمی یابد، مردم به تابلوی نرخ در هتل ها توجه نمایند

محمد علی فرخ مهر، در گفت گو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، در پاسخ به اعتراض بعضی مردم مبنی بر توافق تلفنی با هتل ها از چند روز قبل و رزرو آن و جازدن هتلدار زمان تحویل هتل گفت: مردم وقتی هتلی را رزور می نمایند باید تایید رزرو هم بگیرند لذا با مشاهده چنین موردی می توانند از آن هتل شکایت نمایند تا رسیدگی گردد و البته این را هم باید بگویم که همچنین چیزی امکان ندارد.

وی اضافه کرد: پیک سفر که صحبت آن است همچنین پیکی نیست که تصور کنید آنقدر بازار شلوغ است که مسافری روی زمین بماند، چون فصل تابستان است قسمت استان های شمالی و آذربایجان از چادر استفاده می نمایند و هر کس که هتل خواست با آن قیمتی که مصوب است به اتحادیه هتلداران آن استان مراجعه و دریافت کند.

فرخ مهر در پاسخ به این سوال که آیا هتل ها در طول تابستان افزایش قیمت خواهند داشت توضیح داد: خیر. در تابستان و دروران سفر مردم افزایش قیمت به هیچ عنوان نخواهیم داشت و مردم با دیدن افزایش قیمت می توانند شکایت نمایند.

رییس اتحادیه هتل و هتل آپارتمان های استان تهران گفت: در تابلوی هر هتلی، قیمت مصوب اتحادیه هتلداران استان محل آن هتل وجود دارد و مردم که به هتل ها مراجعه می نمایند به آن تابلو توجه نمایند که زیر آن تابلوی نرخ ها را باید تشکل هتلداران امضا نموده باشد هر نرخی که آن تشکل امضا نموده است قانونی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 901

به "قیمت هتل بعد از ماه رمضان افزایش نمی یابد، مردم به تابلوی نرخ در هتل ها توجه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت هتل بعد از ماه رمضان افزایش نمی یابد، مردم به تابلوی نرخ در هتل ها توجه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید