لاکچری بازی به سبک چینی، دنزا آماده رقابت با بیوک، عکس

به گزارش فیس راز، طبق گفته مدیر کل بخش فروش دنزا، مدل انحصاری نو دنزا D9 DM-i، به طور رسمی در 5 آگوست عرضه خواهد شد. این MPV میانه تا بزرگ، قرار است با بزرگانی مثل بیوک GL8 رقابت کند.

لاکچری بازی به سبک چینی، دنزا آماده رقابت با بیوک، عکس

امیرمسعود عابدین: بیشترین چیزی که در ساخت و طراحی این ون به آن دقت شده، لوکس و تجمل گرایی است.سبک طراحی کلی خودرو، شبیه به آن چیزی است که در سایر محصولات دنزا می دیدیم.

در نمای جلویی با چراغ باریک و کوچک و در کنار آن، یک جلوپنجره بسیار بزرگ روبه رو هستیم.معمولا بیشتر خودروسازان در طراحی ام پی وی ها، با توجه به فرم خاص بدنه، از جلو پنجره بزرگ استفاده می نمایند.ادوات مشکی و نقره ای رنگ در کنار هم، ترکیب رنگی مجذوب کنندهی را ساخته اند.

در نمای کناری، ابعاد بزرگ خودرو بیشتر به چشم می خورد.رینگ های کوچک و ساده در این قسمت ممکن استکمی توی ذوق بزند.درب کشویی برقی در هر دو طرف وجود دارد.

چراغ های متصل در نمای پشتی به چشم می خورد.برجستگی و شکستگی موجود در این قسمت، طراحی نمای پشتی را مجذوب کننده تر نموده است.

با ورود به کابین، یک نمایشگر کیلومترشمار 10.25 اینچی و بعلاوه یک صفحه نمایش مرکزی 15.6 اینچی در کنار یک فرمان چند منظوره D کات، بیشترین خودنمایی را دارند.علاوه بر این، قسمت بزرگی از داخل با چرم پیچیده شده است که لوکس بودن خودرو را بیشتر می نماید.

  • له کردن بی ام و بی نظیر زیر زنجیرهای تانک! / فیلم

  • این پورشه را قطعا ندیده اید!/همکاری پورشه و دوکاتی، به خلق این کانسپت انجامید/عکس

این خودرو از طرح هفت نفره 2+2+3 استفاده می نماید و صندلی ها دارای عملنمودهای گرمایش و تهویه هستند و می توانند به صورت الکترونیکی تنظیم شوند.حجم صندوق عقب به شکل استاندارد، 410 لیتر است و با خواباندن صندلی های عقب، می تواند به 2310 لیتر هم برسد.

سیستم پلاگین هیبریدی خودرو، متشکل از یک موتور 1.5T و یک موتور برقی و بعلاوه باتری های Blade BYD است.حدبیشتر قدرت موتور، 136 اسب بخار و حدبیشتر گشتاور 231 نیوتن متر است.نسخه های دو چرخ محرک و چهار چرخ محرک موجود است.شایان ذکر است که خودروی تازه، به شارژ سریع 45 کیلوواتی مجهز شده است.

در حال حاضر، دنزا D9 DM-i در محدوده قیمتی 47211 تا 62600 دلار آمریکا هستند که سه محدوده حرکتی الکتریکی خالص (NEDC) 50 کیلومتر، 180 کیلومتر و 190 کیلومتر را ارائه می نمایند.

از ژانویه تا ژوئن سال جاری، فروش انباشته دنزا D9 DM-i به 52311 دستگاه رسید و آن را به سومین MPV پرفروش در چین تبدیل کرد.تنها در ماه ژوئن، 10013 دستگاه فروخته شد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 مرداد 1402 بروزرسانی: 9 مرداد 1402 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2371

به "لاکچری بازی به سبک چینی، دنزا آماده رقابت با بیوک، عکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "لاکچری بازی به سبک چینی، دنزا آماده رقابت با بیوک، عکس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاکچری بازی به سبک چینی، دنزا آماده رقابت با بیوک، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید