محمدحسین مرادمند: دوست داریم همیشه صدرنشین باشیم، اتفاقات باشگاه نباید در ذهن ما تأثیر منفی ایجاد کند

به گزارش فیس راز، محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان تأکید کرد که وضعیت مبهم باشگاه پدیده نباید در ذهن بازیکنان این تیم تاثیر منفی ایجاد کند. - اخبار ورزشی -

محمدحسین مرادمند: دوست داریم همیشه صدرنشین باشیم، اتفاقات باشگاه نباید در ذهن ما تأثیر منفی ایجاد کند

محمدحسین مرادمند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد وضعیت پدیده برای بازی با سایپا گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد. با توجه به لغو بازی با استقلال و وقفه ای که ایجاد شد، یک بازی دوستانه هم انجام دادیم تا از شرایط مسابقه دور نباشیم. بازی با سایپا هم برای ما اهمیت زیادی دارد و باید برنده شویم تا همچنان صدرنشین باشیم. وقتی به جدول نگاه می کنیم دوست داریم همیشه صدرنشین باشیم و امیدوارم که این بازی را هم با برد پشت سر بگذاریم. یحیی گل محمدی: سازمان لیگ درباره لغو بازی با استقلال شفاف سازی ننموده است

مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان با اشاره به رویایی تیمش با سایپا تأکید کرد: آنها بازیکنان خوبی دارند و یک مربی بزرگ هم روی نیمکت سایپا حاضر است. شخصیت تیمی سایپا به آنها یاری نموده که عملکرد خوبی داشته باشند، ولی ما در این بازی محکوم به برد هستیم، چون از امتیاز میزبانی بهره می بریم و باید در زمین خودمان سه امتیاز را بگیریم.

وی در خصوص وضعیت مبهم باشگاه پدیده و اینکه تعیین نیست این باشگاه در نهایت توسط کدام نهاد، شخص یا سازمان خریداری خواهد شد، توضیح داد: هنوز چیزی تعیین نیست ما هم اطلاعاتی در این زمینه نداریم. وضعیت مبهم باشگاه نباید در ذهن بازیکنان ما تأثیر منفی ایجاد کند و بهتر است که تمرکزمان را درگیر این مسائل نکنیم. فقط امیدوارم که این روند را ادامه دهیم و مسائل جانبی هم به پدیده ضربه نزند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 122

به "محمدحسین مرادمند: دوست داریم همیشه صدرنشین باشیم، اتفاقات باشگاه نباید در ذهن ما تأثیر منفی ایجاد کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدحسین مرادمند: دوست داریم همیشه صدرنشین باشیم، اتفاقات باشگاه نباید در ذهن ما تأثیر منفی ایجاد کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید