راستا سخت والیبال ملی ایران

به گزارش فیس راز، خبرنگاران: بازی آدینه شب مقابل ایتالیا بازی خوبی بود. بچه های ما زحمتشان را کشیدند و هرچه داشتند، رو کردند. ایتالیا؛ ایتالیای پارسال نبود و بازیکنانش با تجربه بیشتری نسبت به سال قبل به میدان آمده بودند.

راستا سخت والیبال ملی ایران

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرنگاران، بازی آدینه شب مقابل ایتالیا بازی خوبی بود. بچه های ما زحمتشان را کشیدند و هرچه داشتند، رو کردند. ایتالیا؛ ایتالیای پارسال نبود و بازیکنانش با تجربه بیشتری نسبت به سال قبل به میدان آمده بودند. ایتالیایی ها در یک روز استثنایی با اسپکرهای قدرتی شان و البته امتیاز میزبانی پیروز بودند و توانستند ایران را شکست بدهند. شکستی که آنان سال گذشته از ایران خوردند برایشان گران تمام شده بود و این بار آمده بودند تا در یک بازی کم اشتباه این باخت را جبران نمایند که به خواسته خود هم رسیدند. این تازه اولین بازی تیم ملی کشور ما بوده و والیبالیست های ایرانی توانایی این را دارند که بهتر از این باشند. ما سال گذشته در اولین حضورمان در لیگ جهانی به عنوان پدیده این رقابت ها معرفی شدیم و نشان دادیم که والیبال ایران رشد نموده است.

نکته حایزاهمیت اینجاست که بچه های ما نباید در باد پیروزی های سال قبل بخوابند و سعی در بهترشدن داشته باشیم.

البته سرمربی تیم عوض شده و چند بازیکن جدید هم به تازگی در ترکیب تیم قرار گرفته اند که باید به همگی اینها فرصت داد. بازی های زیادی باقی مانده و فعلا زمان قضاوت کردن نیست.

ضمن اینکه نبود خولیو ولاسکو، سرمربی پیشین تیم ملی که والیبال ایران با او افتخارات خوبی به دست آورد هم، بی تاثیر نبود. به هرحال؛ باید تفکرات بازیکنان عوض گردد و خود را با تفکرات کواچ سازگار نمایند. چرا که کواچ هم مربی جوان و پرانرژی ای است.

کارشناسان هم باید تحلیل هایشان را پخته تر نمایند تا دچار اشتباه نشوند. قطعا در بازی امشب بچه ها به خودشان می آیند. کادرفنی باید از آنها ریکاوری ذهنی قدرتمندی بسازد. طوری که بازی پریشب را در مجموع، نادیده بگیرند و فقط به بازی دوم فکر نمایند تا به شرایط ایده آل برسند. اگرچه در گروه سختی قرار گرفته ایم اما من معتقدم که می توانیم از این گروه بالا بیاییم و صعود کنیم. برزیل با بازی هایی که داشته، نشان داده آسیب پذیر است. ایتالیا و لهستان این تیم را در خاک خودش شکست دادند. با توجه به جوانگرایی ای که برزیل نموده به نظرم می توانیم این تیم را ببریم. بنابراین نباید نگران باشیم و باید با انگیزه کار را دنبال کنیم.

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 578

به "راستا سخت والیبال ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راستا سخت والیبال ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید