معرفی هتل 3 ستاره رادیسون تورنتو

به گزارش فیس راز، این هتل که دارای 240 اتاق در 9 طبقه می باشد، در تورنتو و در فاصله 15 دقیقه رانندگی از باغ وحش تورنتو است. رستوران هتل غذاهای آماده و تازه تهیه شده را برای صبحانه و شام ارائه می دهد. همچنین دارای یک مکان منحصر به فرد برای صرف نوشیدنی است. هتل رادیسون تورنتو Radisson Toronto Hotel در 9 کیلومتری مرکز علمی انتاریو قرار گرفته است و با مرکز شهر تورنتو 20 کیلومتر فاصله دارد. این بار مجله خبرنگاران خصوصیات هتل رادیسون تورنتو مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های تورنتو را شرح داده و آنالیز می نماید.

معرفی هتل 3 ستاره رادیسون تورنتو

برای دریافت خدمات تور کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

خدمات رفاهی هتل رادیسون تورنتو

خدمات رفاهی این هتل 3 ستاره شامل مناطق عمومی با دسترسی به تلویزیون و اینترنت بی سیم بدون هزینه اضافی مجهز شده اند و امکان دسترسی به کافی نت، خدمات لموزین یا تاکسی شهری، دستگاه فکس و فتوکپی، خدمات برگزاری رویدادها است که شامل 8 اتاق جلسه و 693 متر فضای کنفرانس است، خدمات یاری تور و بلیط، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی و مرکز تجاری را دارید. صبحانه با پرداخت مبلغی قابل دریافت است، شما می توانید سرویس خشکشویی را در دسترس خود داشته باشید، آسانسور و بالابر نیز از دیگر تجهیزات هتل می با شد. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی، انبار چمدان و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد و پارکینگ با هزینه اضافی در دسترس است. دستگاه خودپرداز بانک و روزنامه رایگان در لابی هتل موجود است و دارای خدمات عروسی می باشد. ورود به این هتل تورنتو از ساعت 15:00 بعد از ظهر تا ساعت 12:00 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان این هتل همچنین به زبان های ترکی، روسی، لهستانی، هندی، اسپانیایی، یونانی، آلمانی، عربی، چینی، فرانسوی و انگلیسی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل رادیسون تورنتو

از جمله امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر داخل سالن (تمام سال) و مرکز تناسب اندام اشاره نمود. همچنین دارای یک کافه است که برای استفاده از نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید.

رستوران هتل

رستوران و کافه لی Le: این رستوران روزانه صبحانه و شام ارائه می دهد.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های این هتل به اینترنت بی سیم بدون هزینه اضافه، کمد و رخت آویز، تماس های رایگان محلی، سشوار، اتو و میز اتو و قهوه و چای ساز مجهز می باشند. اتاق ها نیز دارای تهویه مطبوع، دوش و وان در حمام و ملافه های ضد آلرژی، حوله، تلفن و تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی می باشند. همچنین یخچال و میز کار درون اتاق ها دیده می شود و خدمات نظافت روزانه انجام می شود. علاوه بر این در صورتی که تخت نوزاد و یا تخت اضافی احتیاج داشتید با پرداخت هزینه، آن را از پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق در این هتل یا دیدن عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل رادیسون تورنتو

  • اتاق کویین با دو تخت کویین: 28 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • اتاق کویین استاندارد با دو تخت کویین: 28 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • اتاق کویین بزینس با دو تخت کویین: 28 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • اتاق کینگ سوپریور: 28 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • اتاق کینگ سوپریور: 28 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ با یک سوفا درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • اتاق کینگ بزینس: 28 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • اتاق کینگ استاندارد: 28 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.

فاصله هتل با جاذبه های تورنتو

  • ارکستر سمفونیک تورنتو: 6 کیلومتر از شما دورتر است که اگر با تاکسی بروید 25 دقیقه زمان احتیاج است. با اتوبوس هم شما 69 دقیقه ای به این مکان می رسید.
  • مرکز خرید تورنتو ایتان:7 کیلومتر با هتل فاصله دارد که با تاکسی 25 دقیقه بعد شما را می رساند. توسط مترو 59 دقیقه بعد می رسید.
  • برج سی اِن:برای رفتن به این برج 15 کیلومتر را باید طی کنید. تاکسی 23 دقیقه ای شما را می رساند. اگر با مترو بروید، 75 دقیقه در راه خواهید بود.
  • گالری هنر هامیلتون:از این جاذبه 80 کیلومتر فاصله دارید. تاکسی این راستا را 78 دقیقه ای طی می نماید.
  • میدان یونگه دونداس:این میدان از شما 5 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی 23 دقیقه ای و با مترو، 60 دقیقه ای می رسید.
  • دانشگاه تورنتو: با شما 3 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی این راستا را 26 دقیقه ای طی می نماید و با 47 دقیقه اگر پیاده بروید.
  • پارک کویینز: از این پارک، حدودا 13 کیلومتر دورتر هستید. تاکسی شما را 30 دقیقه ای، اتوبوس 64 دقیقه ای می رساند.
  • فرودگاه بین المللی پیرسن تورنتو: از شما 26 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 32 دقیقه ای می رساند.

موقعیت هتل رادیسون تورنتو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کانادا، انتاریو M2J 4R1، یورک شمالی، هال کرون 55

55 Hallcrown Pl, North York, ON M2J 4R1, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 302

به "معرفی هتل 3 ستاره رادیسون تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره رادیسون تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید