آشنایی بیشتر با هتل 4 ستاره دلتا تورنتو کانادا

به گزارش فیس راز، این هتل که در سال 2014 ساخته شده است، دارای 567 اتاق در 46 طبقه می باشد. بین برج سی ان و استادیوم Scotiabank در مرکز شهر تورنتو واقع شده است. خیابان پیاده رو زیرزمینی تورنتو، به طور مستقیم از هتل دلتا تورنتو Delta Toronto Hotel قابل دسترسی است. آکواریوم ریپلی، ایستگاه اتحادیه تورنتو، مرکز راجرز و تالار مشاهیر هاکی در 10 دقیقه پیاده روی از هتل در دسترس است. این بار مجله خبرنگاران خصوصیات هتل دلتا تورنتو مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های تورنتو را شرح داده و آنالیز می نماید.

 
آشنایی بیشتر با هتل 4 ستاره دلتا تورنتو کانادا

برای دریافت خدمات تور کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

خدمات رفاهی هتل دلتا تورنتو

در این هتل 4 ستاره مناطق عمومی با دسترسی به اینترنت بی سیم مجهز شده اند و امکان دسترسی به کافی نت، دستگاه فکس و فتوکپی، خدمات برگزاری رویدادها است که شامل 13 اتاق جلسه و فضای کنفرانس با 6528 متر مربع مساحت، خدمات یاری تور و بلیط، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، خدمات ورزشی 24 ساعته و مرکز تجاری 24 ساعته را دارید. صبحانه با پرداخت مبلغی قابل دریافت است، شما می توانید سرویس خشکشویی و سرویس حمل و نقل داخل شهری را در دسترس خود داشته باشید، آسانسور و بالابر نیز از دیگر تجهیزات هتل می با شد. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی، انبار چمدان و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد و پارکینگ با هزینه اضافی در دسترس است. دستگاه خودپرداز بانک و روزنامه رایگان در لابی هتل موجود است. ورود به این هتل تورنتو از ساعت 15:00 بعد از ظهر تا ساعت 12:00 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان این هتل همچنین به زبان های پرتغالی، فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل دلتا تورنتو

از جمله امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر داخل سالن (تمام سال)، مرکز تناسب اندام و جکوزی داغ اشاره نمود. همچنین امکانات مربوط به بعضی از ورزش ها از جمله بولینگ، دوچرخه سواری، دوچرخه سواری(هزینه اضافی)، زمین تنیس موجود می باشد، دارای یک کافه است که برای استفاده از نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید.

رستوران هتل

صبحانه بوفه در اختیارتان قرار می گیرد و هر روز از ساعت 6 تا 10:30 صبح سرو می شود.

رستوران سوکو کیتچنSOCO Kitchen: این رستوران متخصص در غذاهای مدیترانه ای می باشد و صبحانه، ناهار و شام ارائه می دهد. مهمانان می توانند از نوشیدنی در کافه لذت ببرند.

رستوران روف ات سوکو The Roof at SOCO: این رستوران متشکل از غذاهای آمریکایی است و تنها به شام می پردازد. مهمانان می توانند از غذا در فضای باز لذت ببرند (شرایط آب و هوایی).

کافه سوکو تو گوSOCO TO GO : این کافه خدمات صبحانه، ناهار، شام و خوراک های سبک را ارائه می دهد.

خدمات اتاق 24 ساعته در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های این هتل 4 ستاره دارای مجهز به اینترنت کابلی و بی سیم بصورت رایگان، کمد و رخت آویز، سشوار در صورت درخواست، اتو و میز اتو، قهوه و چای ساز، دوش و وان در حمام و ملافه های تمیز، منوی بالش و حوله می باشند. اتاق ها نیز با تهویه مطبوع، تلفن و تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی تجهیز شده اند. همچنین یخچال در صورت درخواست و میز کار درون اتاق ها دیده می شود و خدمات نظافت روزانه انجام می شود. علاوه بر این در صورتی که تخت نوزاد و یا تخت اضافی احتیاج داشتید با پرداخت هزینه، آن را از پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق در این هتل یا دیدن عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل دلتا تورنتو

  • اتاق کینگ: 33 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • اتاق کینگ کلاب: 33 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • اتاق کینگ با چشم انداز دریاچه: 33 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز دریاچه نیز می باشد.
  • اتاق کینگ با چشم انداز شهر: 33 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشد.
  • اتاق کویین با دو تخت کویین: 41 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • اتاق کویین با چشم انداز دریاچه: 41 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • اتاق کویین با چشم انداز شهر: 41 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • سوییت با یک اتاق خواب: 65 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • سوییت جونیور دولوکس: 46 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.

فاصله هتل با جاذبه های تورنتو

  • ارکستر سمفونیک تورنتو: 500 کیلومتر از شما دورتر است که اگر با تاکسی بروید 2 دقیقه زمان احتیاج است. با پای پیاده هم شما 6 دقیقه ای به این مکان می رسید.
  • مرکز خرید تورنتو ایتان:3 کیلومتر با هتل فاصله دارد که با تاکسی 7 دقیقه بعد شما را می رساند. توسط مترو 9 دقیقه بعد می رسید.
  • برج سی اِن:برای رفتن به این برج 300 متر را باید طی کنید. تاکسی 2 دقیقه ای شما را می رساند. اگر با مترو بروید، 5 دقیقه در راه خواهید بود.
  • گالری هنر هامیلتون:از این جاذبه 22 کیلومتر فاصله دارید. تاکسی این راستا را 24 دقیقه ای طی می نماید.
  • میدان یونگه دونداس:این میدان از شما 5 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی 6 دقیقه ای و با مترو، 9 دقیقه ای می رسید.
  • دانشگاه تورنتو: با شما 4 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی این راستا را 7 دقیقه ای طی می نماید و با 13 دقیقه اگر پیاده بروید.
  • پارک کویینز: از این پارک، حدودا 5 کیلومتر دورتر هستید. تاکسی شما را 8 دقیقه ای، اتوبوس 13 دقیقه ای می رساند.
  • فرودگاه بین المللی جان مونرو هامیلتون: از شما 69 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 70 دقیقه ای می رساند.

موقعیت هتل دلتا تورنتو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کانادا، ON M5J 3A6، تورنتو، خیابان لوور سیمکو 75

75 Lower Simcoe St, Toronto, ON M5J 3A6, Canada

 
منبع: الی گشت
انتشار: 5 شهریور 1398 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 297

به "آشنایی بیشتر با هتل 4 ستاره دلتا تورنتو کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "آشنایی بیشتر با هتل 4 ستاره دلتا تورنتو کانادا" امتیاز داده اند | 3.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی بیشتر با هتل 4 ستاره دلتا تورنتو کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید