معرفی هتل شرایتون کاوالیر کلگری 4 ستاره

به گزارش فیس راز، این هتل 4 ستاره در کالگری است و تنها 15 دقیقه فاصله از فرودگاه بینالمللی کالگری و 1 ساعت از کوههای راکی دور است. هتل شرایتون کاوالیر کلگری Calgary Sheraton Cavalier Hotel در فاصله 7 کیلومتری از باغ وحش کالگری و 8 کیلومتراز کالگری سدلندوم و تا پارک جزیره پرنس کالگری 10 کیلومتر فاصله دارد. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل شرایتون کاوالیر کلگری را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

 
معرفی هتل شرایتون کاوالیر کلگری 4 ستاره

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل شرایتون کاوالیر کلگری

این هتل دارای امکاناتی از قبیل امکانات برگزاری رویدادها و جلسات با 1115 متر فضای کنفرانس و اتاق جلسه و همچنین امکانات و خدمات برگزاری عروسی می باشد. همچنین سایر امکانات و خدمات این هتل شامل خدمات تور و بلیط، ارائه صبحانه نیز در این اقامتگاه شامل هزینه است، آسانسور و بالابر و دسترسی به روزنامه ها در لابی به صورت رایگان می باشد. کارکنان مهربان این هتل که به زبان انگلیسی صحبت می نمایند، آماده خدمت هستند. یک کافی شاپ در هتل در دسترس است که در آن مهمانان می توانند با نوشیدنی هایش خود را مهمان نمایند.

در صورتی که احتیاج به خدمات خشکشویی داشتید اطلاع داشته باشید که این هتل دارای خدمات خشکشویی نیز می باشد، خدمات لیموزین یا تاکسی شهری، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، خدمات حمل و نقل فرودگاه، امکان استفاده از پارکینگ بدون هزینه اضافی، خدمات چک این سریع از دیگر خدمات این هتل است. امکانات ورزشی به صورت 24 ساعته، میز پذیرش نیز در تمام ساعات شبانه روز و مرکز تجاری که در 24 ساعت باز است از جمله خدمات شبانه روزی هتل است. صندوق امانات، دستگاه خودپرداز بانک و انبار چمدان هم در این هتل در دسترس است. مجهز به اینترنت سیمی و وای فای که به بدون هزینه در بخش های مختلف از جمله لابی، رستوران و سایر قسمت ها سرویس ارائه می دهد. ایستگاه کامپیوتر، دستگاه فکس و فتوکپی در صورت احتیاج در اختیار شماست. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل شرایتون کاوالیر کلگری

امکانات تفریحی در این هتل 4 ستاره شامل استخر بچه ها و نوجوانان، استخر داخل سالن (تمام سال)، جکوزی داغ، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، مرکز تناسب اندام و سونا می باشد و همچنین می توانید در فضای آرام و دلنشین کافه هتل نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید و از لحظات اقامت خود را در این هتل لذت ببرید.

رستوران هتل

کارورز استیک هوس: برای ارائه شام، غذاهای دریایی، مرغ و بره را سرو می نماید.

کالرز بیسترو Colors Bistro: برای صبحانه، ناهار و شام سرویس ارائه می دهد.

Pub Henry پاپ هنری: شامل میزهای استخر، بازی های ویدئویی و تلویزیون است و انواع نوشیدنی ها در آن ارائه می گردد.

لابی لانگ Lobby Lounge: غذا های معمولی، با یک منو که شامل نوشیدنی ها می باشد.

خدمات اتاق 24 ساعته در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل

این هتل که دارای 305 اتاق در 8 طبقه می باشد، همه اتاق ها مجهز به سیستم گرمایش با امکان کنترل از راه دور، میز مطالعه، سشوار، اتو و میز اتو، یخچال، ماکروویو، ملافه های تمیز و ضد آلرژی، تهویه مطبوع و امکاناتی مانند تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، قهوه و چای ساز و تلفن می باشد. اینترنت سیمی و وای فای بدون هزینه اضافه در دسترس است، نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. در صورتی که به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه درخواست دهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل شرایتون کاوالیر کلگری

  • اتاق کینگ دولوکس: این اتاق ها 29 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کویین استاندارد با دو تخت کویین: این اتاق ها 29 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ سوپریور: این اتاق ها 29 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کلاب: این اتاق ها 29 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف

  • مرکز دادگاه کالگری: این مکان تا شما تنها 5 کیلومتر فاصله دارد. اگر با تاکسی بروید معمولا 15 دقیقه ای آن را می بینید و اگر با اتوبوس بروید 38 دقیقه طول می کشد.
  • کنیسنگتون: 8 کیلومتر با این هتل فاصله دارد که با اتوبوس 56 دقیقه ای و با تاکسی 16 دقیقه ای می رسید.
  • برج کلگری: برای رسیدن به این برج که حدودا 6 کیلومتر با شما فاصله دارد و با تاکسی حدودا 13 دقیقه ای خواهید رسید.
  • سفارت ایالات متحده آمریکا: 6 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 11 دقیقه ای و پیاده 100 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم 33 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • موزه ارتش کانادا: این موزه با شما 11 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی تقریبا 22 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 74 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • باغ وحش کالگری: 6 کیلومتر با این هتل فاصله دارد که با اتوبوس 29 دقیقه ای و با تاکسی 12 دقیقه ای می رسید.
  • کراس آیرون میلز: 2 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 17 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 42 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • کلگری استامپد: 2 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 15 دقیقه ای و پیاده 110 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 42 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • فرودگاه بین المللی کالگری: این فرودگاه از شما 6 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 17 دقیقه ای و با اتوبوس 50 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل شرایتون کاوالیر کلگری

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل :

کانادا، البرتا T1Y 6B8، کالگری، خیابان 32 شمال شرقی 2620

2620 32 Ave NE, Calgary, AB T1Y 6B8, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 298

به "معرفی هتل شرایتون کاوالیر کلگری 4 ستاره" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هتل شرایتون کاوالیر کلگری 4 ستاره" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل شرایتون کاوالیر کلگری 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید