مقاله: اخذ ویزای کانادا و سفر به این کشور

به گزارش فیس راز، در تور کانادا خود برای مقابله با سرما می توانید کلاه پشمی گرمی که کانادایی ها استفاده می نمایند را روی سرتان بگذارید، دستکش های ضخیم دست تان کنید و دور سرتان روسری بپیچید.

مقاله: اخذ ویزای کانادا و سفر به این کشور

حتما آوازه سرمای کانادا به گوشتان رسیده است. بعد از دریافت ویزای توریستی کانادا حتی اگر در فصل تابستان به این کشور سفر کنید، شب های کانادا به خصوص در مناطق کوهستانی سرد است. ساحل بریتیش کلمبیا (خط ساحلی غربی کانادا) در زمستان ها هوای معتدل تری دارد اما در این فصل هر جای دیگر کانادا که باشید، باید انتظار هوایی سرد را داشته باشید.

برای تمامی کالاها و خدماتی که در کانادا ارائه می شوند، مالیات بر ارزش افزوده وجود دارد. غیر از آن بیشتر استان های کانادا مالیات مخصوص به خود را دارند. یعنی بسته به این که کجای کانادا هستید صورتحساب شما می تواند شامل بیشتر از 15 درصد مالیات بر ارزش افزوده باشد. بنابراین دقت کنید در تور کانادا هنگامی که از یک فروشگاه چیزی می خرید، قیمتی که روی اجناس درج شده، قیمت تمام شده آن ها نیست.

وقتی ویزای توریستی کانادا می گیرید نگران سد زبانی نباشید. بیشتر مردم کانادا به زبان انگلیسی صحبت می نمایند. زبان رسمی دوم کانادا فرانسوی است که زبان مادری 20 درصد جمعیت این کشور را شامل می گردد. به دلیل چندفرهنگی بودن جامعه کانادا، شما می توانید سطوح مختلفی از مهارت زبانی، لهجه های بسیار متفاوت و تعداد بی شماری از زبان های دیگر را ببینید.

منبع مقاله: اخذ ویزای کانادا و سفر به این کشور

انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1335

به "مقاله: اخذ ویزای کانادا و سفر به این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: اخذ ویزای کانادا و سفر به این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید