مهدی زاده: تمام هدفم مبارزه در رقابت های امارات و اندونزی است

به گزارش فیس راز، خبرنگاران: قهرمان رقابت های جهانی کاراته گفت: تمام تلاشم را خواهم کرد تا با رهایی از بند مصدومیت، در بازی های کشورهای اسلامی و رقابت های قهرمانی آسیا پیراهن تیم ملی را به تن نموده و برای تیم ملی مبارزه کنم.

مهدی زاده: تمام هدفم مبارزه در رقابت های امارات و اندونزی است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

امیر مهدی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: حداقل تا 2 ماه دیگر نمی توانم تمرینات تخصصی ام را آغاز کنم، با این حال فکر می کنم بتوانم تا زمان برگزاری بازی های کشورهای اسلامی در اندونزی و رقابت های قهرمانی آسیا در امارات به اردوهای تیم ملی باز گردم.

وی اضافه نمود: این رقابت ها به ترتیب در مرداد و آبان ماه امسال برگزار می گردد و همین موضوع مرا در خصوص همراهی تیم ملی کاراته امیدوارتر نموده است.

وی خاطر نشان کرد: در صحبت هایی که با مسئولین فدراسیون داشتم قرار شد تمریناتم را آغاز کنم ولی وقتی با پزشکم مشورت کردم مرا از این کار لااقل تا 2 ماه دیگر منع کرد. به هر صورت زانویم را جراحی نموده ام و نمی توانم بی توجه به آسیب دیدگی ام تمرینات را آغاز کنم. در این مدت فیزیوتراپی خواهم کرد و در کنار این موضوع تمرینات بالا تنه ام را نیز برای جلوگیری از افت بدنم دنبال می کنم.

ملی پوش وزن منهای 60 کیلوگرم تیم کاراته اعلام نمود: فکر نمی کنم برای حضور در تیم ملی مسئله ای داشته باشم. البته

در خصوص بازی های کشورهای اسلامی در رقابت های انتخابی تیم ملی به دلیل آسیب دیدگی ام حاضر نبودم اما با این حال امیدوارم با حمایت های مسئولین بتوانم مجددا جای خودم را در تیم باز کنم. هدف موفقیت تیم ملی کاراته است و همه باید برای رسیدن به این هدف تمام تلاشمان را بکنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 329

به "مهدی زاده: تمام هدفم مبارزه در رقابت های امارات و اندونزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی زاده: تمام هدفم مبارزه در رقابت های امارات و اندونزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید