موبایل تازه سامسونگ با مشخصات دستگاه قدیمی عرضه می گردد

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران به نقل از جی اس ام آرنا، شیوه نام گذاری محصولات فراوری کنندگان موبایل هر روز پیچیده تر می گردد، به طوری که یک موبایل در بازارهای مختلف چند نام دارد یا از یک نام برای موبایل های مختلف در بازار متفاوت استفاده می گردد.

موبایل تازه سامسونگ با مشخصات دستگاه قدیمی عرضه می گردد

در این میان به نظر می رسد سامسونگ هم موبایلی با نام سردرگم کننده گلکسی ام 21 نسخه 2021 به بازار عرضه خواهد نمود. شماره مدل این دستگاه در کنسول گوگل پلی هم رصد شده است.

همزمان هیچ ویژگی نوی از دستگاه فاش نشده که بتوان آن را با گلکسی ام 21 مقایسه کرد. درهمین راستا گزارشی نو تمام ویژگی های این موبایل را فاش نموده است. با توجه به این اطلاعات گلکسی ام 21 نسخه 2021 نسخه صد در صد مشابه گلکسی ام 21 است. البته یک تمایز کوچک میان دو دستگاه وجود دارد.

به عبارت دقیق تر به نظر می رسد موبایلی که سال گذشته عرضه شده نسخه نو 2021 این موبایل یک دستگاه مقرون به صرفه قیمت در سری ام باشد. اگر همانطور که گفته شد، مشخصات هر دو دستگاه یکسان باشد، گلکسی ام 21 ادیشن 2021 نمایشگری 6.4 اینچی AMOLED و پردازشگر 8 هسته ای Exynos SoCخواهد داشت. بعلاوه RAM این دستگاه 8 و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت خواهد بود.

پشت این دستگاه هم 3 دوربین نصب می گردد که به ترتیب 48، 8 و 5 مگاپیسل هستند. دوربین سلفی هم 20 مگاپیکسل خواهد بود. استفاده از سخت افزارهای یکسان در هر دو موبایل به معنای آن است که احتمالاً در موبایل نسخه 2021 میلادی از یک باتری 6 هزار میلی آمپری و قابلیت شارژ 15 واتی استفاده می گردد.

موبایل گلکسی ام 21 سال گذشته با اندروید 19 عرضه شد. اما موبایل نو با اندروید 11 عرضه می گردد. جالب آنکه گلکسی ام 21 هم به تازگی آپدیت برای اندروید 11 دریافت نموده است. بنابراین این دو دستگاه در حقیقت یک موبایل هستند که به دلایلی دو نام دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1839

به "موبایل تازه سامسونگ با مشخصات دستگاه قدیمی عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موبایل تازه سامسونگ با مشخصات دستگاه قدیمی عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید